آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد:

نا امنی آمریکا نتیجه جنگ طلبی غرب در خاورمیانه

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر این که دین مبین اسلام هر گونه حمله به افراد بی گناه و بی دفاع را حرام می داند گفت: نا امنی آمریکا نتیجه جنگ طلبی غرب در خاورمیانه است.
کد خبر: ۵۵۴۹۶۲
نا امنی آمریکا نتیجه جنگ طلبی غرب در خاورمیانه

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ وی امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم به انفجارهای  صورت گرفته در بوستون آمریکا اشاره کرد و گفت : ما هرگز به وقوع اتفاقی که در بوستون آمریکا رخ داد راضی  نیستیم.

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه گفته می شود به احتمال قوی این اقدام از سوی تبهکاران آمریکا ساماندهی شده است تصریح کرد : دنیای امروز تبدیل به یک دهکده شده است ، نمی شود یک جا ناامنی و جاهای دیگر امنیت باشد.

وی افزود: آمریکایی ها عراق ، سوریه و افغانستان را ناامن کرده اند با این حال نمی شود خودشان در امنیت باشند ، اگر یک گوشه دنیا نا امنی باشد این مساله به نقاط دیگر نیز سرایت خواهد کرد ، دنیا و دولتمردان جهانی باید سر عقل بیایند تا تمام دنیا امن باشد.

آیت الله مکارم شیرازی با اعلام نارضایتی از حادثه بوستون در آمریکا و همچنین کشتارها ، تخریب ها و آتش سوزی ها گفت: اما این نکته را می گوییم که کاری کنید تا تمام دنیا امن باشد و الا از درون کشور خود شما ناامنی می جوشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
Netherlands
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۹
۰
۰
این انفجارها نشانه وجود ترورسیم است اگر آمریكا جنگ طلبی كند این ربطی به ترور و حملات تروریستی ندارد

نیازمندی ها