لاریجانی:

استمرار مقاومت به پیروزی مردم و حکومت سوریه منتج می‌شود

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: استمرار مقاومت‌ها و تقویت جبهه مردمی در برابر گروههای تروریستی به پیروزی نهایی مردم و حکومت سوریه منتج خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۴۷۲۷
استمرار مقاومت به پیروزی مردم و حکومت سوریه منتج می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، عدنان محمود سفیر سوریه در تهران بعدازظهر امروز با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار سفیر سوریه با ارائه گزارشی از آخرین تحولات سیاسی کشورش، به پیشرفت های حاصله در زمینه مهار گروههای تروریستی در سوریه اشاره کرد و گفت: ارتش و مردم سوریه در مقاومت در برابر انواع توطئه‌ها و مقابله با فعالیت های تروریستی در داخل کشور پیشرفت های زیادی داشته‌اند.

وی افزود: با آشکار شدن ماهیت واقعی گروههای تروریستی برای مردم سوریه، روز به روز بیشتر شاهد حمایت های مردمی از نظام سوریه هستیم.

سفیر سوریه همچنین گفت: هدف گروههای تروریستی و حامیان خارجی آنها نابودی زیر ساختهای اقتصادی و ساقط کردن حکومتی است که در صف اول مقاومت علیه رژیم صهیونیستی قرار دارد.

عدنان محمود گفت: هم طراحان و هم مجریان توطئه های ناجوانمردانه علیه مردم و کشور سوریه از رسیدن به اهداف شوم خود عاجز مانده‌اند.

وی با تقدیر از مواضع اصولی و منطقی جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات کشورش گفت: حمایت معنوی و سیاسی کشورهای دوست و برادر همچون جمهوری اسلامی ایران باعث دلگرمی مردم سوریه در ادامه راه مقاومت بوده است.

در ادامه این دیدار، رئیس مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به مسائل سوریه گفت: مقاومت مردم و حکومت سوریه در برابر انواع هجمه‌ها و نقشه های شوم تروریست‌ها و حامیان خارجی شان موجب کسب دستاوردهای بزرگی تا کنون بوده است.

وی افزود: استمرار این مقاومت‌ها و تقویت جبهه مردمی در برابر گروههای تروریستی به پیروزی نهایی مردم و حکومت سوریه منتج خواهد شد.

لاریجانی همچنین گفت: هدف اصلی تلاش برای ایجاد نابسامانی در سوریه و شکستن خط مقاومت انقلابی مردم و حاکمان این کشور در برابر سیاست های توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی و منطقه ای آن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها