رییس جمهور گفت: مهمترین هدف دور چهارم سفرهای استانی عرض ارادت و تجدید میثاق با مردم، تأکید بر راه انقلاب، مأموریت خدمتگزاری به مردم و در کنار مردم بودن است.
کد خبر: ۵۵۳۳۶۰
اهداف رئیس جمهور از دور چهارم سفرهای استانی

محمود احمدی‌نژاد صبح امروز (پنج‌شنبه) در بدو ورود به استان سمنان به منظور دور چهارم سفرهای استانی در جمع خبرنگاران در باره اهداف این سفر گفت: دولت در دور چهارم سفرهای استانی چند هدف را دنبال می‌‌کند، هدف اول ارزیابی از مصوبات گذشته و اقداماتی است که دولت در استان انجام داده است.

رییس جمهور افزود: هدف دوم دور چهارم سفرهای استانی رفع موانع و مشکلاتی است که احیاناً ممکن است در مسیر اجرای مصوبات سفرهای استانی وجود داشته باشد و هدف سوم تصمیم‌گیری‌های جدید درباره مواردی است که در فاصله بین سفرها ایجاد شده و یا در سفرهای گذشته به آن توجهی نشده بود.

دکتر احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به ویژگی‌های استان سمنان گفت: مردم این دیار انسان‌هایی باصفا،‌اهل کار و تلاش و حرکت هستند و در طول تاریخ همیشه موحد و مؤمن بوده‌اند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: مردم استان سمنان برای ایران و اسلام و فرهنگ این سرزمین وجود مبارک و مفیدی داشته و بخصوص در دوره انقلاب اسلامی مردم سمنان فداکاری‌های زیادی از خود نشان داده و در همه صحنه‌های انقلاب حضور تعیین کننده داشتند.

رییس جمهور در ابتدای سخنان خود شهادت حضرت زهرای اطهر(س) به مردم استان و ملت ایران و جامعه بشری تسلیت گفت و اظهار امیدواری کرد که سال جدید، سالی سرشار از عزت، موفقیت و پیروزی‌های بزرگ برای ملت ایران و تمام ملت‌های جهان باشد.(پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها