جان کری:

آمریکا از مذاکرات هسته‌ای ایران استقبال می‌کند

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران تأکید کرد کشورش از مذاکرات هسته‌ای استقبال می‌کند.
کد خبر: ۵۵۲۸۸۹
آمریکا از مذاکرات هسته‌ای ایران استقبال می‌کند

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، «جان کری» روز سه‌شنبه در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل تأکید کرد: ایالات متحده آمریکا به وضوح اعلام کرده است که ما نه تنها در کنار اسرائیل بلکه در کنار تمام جامعه بین‌الملل هستیم و به وضوح اعلام می‌کنیم که ما جدی هستیم.

گرچه ایران همواره تأکید کرده به دنبال تسلیحات هسته‌ای نیست، وزیر خارجه آمریکا تصریح کرد: ایران نمی‌تواند و نخواهد توانست یک سلاح هسته‌ای داشته باشد.

کری همچنین با «شیمون پرز» رئیس‌ رژیم صهیونیستی در خصوص فرایند سازش اسرائیل و همچنین تحولات سوریه گفت‌وگو کرد.

این دیدار به سفر سه روزه کری برای گفت‌وگو درباره موضوعات امنیت منطقه‌ای و فرایند متوقف شده سازش بین فلسطینیان و اسرائیلی‌ها پایان داد.

نتانیاهو نیز در این دیدار به وزیر خارجه آمریکا هشدار داد که ساعت هسته‌ای ایران در حال تیک تیک کردن است و ایران نمی‌تواند اجازه داشته باشد برنامه هسته‌ای خود را ادامه دهد و نباید به این کشور اجازه داده شود در مبارزه‌طلبی با تمام جامعه بین‌الملل این برنامه را ادامه دهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: من فکر می‌کنم که همه متوجه این مسئله باشند که زمان ایران رو به پایان است و ایران از گفت‌وگوها برای پیشرفت و گسترش برنامه هسته‌ای خود استفاده می‌کند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها