رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد:

برخورد قاطع با دفاتر خدمات مسافرت هوایی متخلف

معاون وزیر راه و شهرسازی که بازدید سرزده‌ای از دفاتر فروش بلیت ایرلاین‌ها در فرودگاه مهرآباد داشت، گفت: با هر گونه تخلف شرکت‌ها و دفاتر فروش بلیت برخورد قاطع خواهیم داشت و متخلفان از سه تا شش ماه تعلیق می‌شوند.
کد خبر: ۵۵۰۰۲۳
برخورد قاطع با دفاتر خدمات مسافرت هوایی متخلف

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، حمیدرضا پهلوانی به صورت‌ سرزده‌ از دفاتر فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه مهرآباد بازدید کرد و با مسافران به گفت و گو پرداخت.

وی درباره این بازدید سرزده، اظهارداشت: بازدید سرزده‌ای از ترمینال‌های مسافری فرودگاه مهرآباد انجام شد که در این بازرسی، یک سری تخلفات دفاتر فروش بلیت در این ترمینال‌ها محرز شد.

پهلوانی تأکید کرد: آژانس ها و شرکت های هواپیمایی که براساس دستورالعمل های صادره سازمان هواپیمایی کشوری عمل نکنند قطعا در کسب مجوزهای فعالیت به مشکل برخورد خواهند کرد.

وی افزود: موضوع تعلیق آژانس‌هایی که تخلف آنها در ترمینال چهار امروز محرز شد قطعاً بررسی و تا هفته آینده نتیجه اعلام خواهد شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تأثیر بازرسی‌ها بر دفاتر فروش بلیت ایرلاین‌ها و آژانس‌های فروش بلیت شرکت‌های هواپیمایی، توضیح داد: این بازرسی‌ها موجب می‌شود توزیع بلیت عادلانه باشد و مسافران با آرامش تمام نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند؛ ضمن آنکه واسطه‌گری در فروش بلیت و بازار سیاه از بین خواهد رفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن اتمام حجت با دفاتر فروش بلیت هواپیما و ایرلاین‌های متخلف، یادآور شد: طی بخشنامه‌ای به همه شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌های فروش بلیت اعلام کردیم که در صورتی که در ایام پیک سفرها تخلفی از آنها مشاهده شود و یا در سطح ترمینال‌ها تخلفاتی در فروش بلیت محرز شود، دفاتر در صورت تخلف برای بار اول از سه تا شش ماه تعلیق و در صورت تکرار این تخلف، لغو مجوز می‌شوند.

پهلوانی با اشاره به ممنوعیت فروش پروازهای چارتری توسط ایرلاین‌ها، تصریح کرد: تاکنون مجوز فروش چارتر برای هیچ ایرلاینی صادر نشده است و هیچ ایرلاینی بدون هماهنگی جهت انجام پروازهای چارتری را با سازمان انجام نداده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: سازمان هواپیمایی کشوری سه شماره تلفن در نظر گرفته است که مسافران در صورت مواجه شدن با هر گونه تخلف ایرلاین‌ها و دفاتر فروش بلیت می‌توانند با این شماره‌ تلفن‌ها تماس گرفته و پیشنهادات و شکایات خود را ارائه دهند.

وی افزود: این سه شماره تلفن 66025230- 2-66022000- 66073513 و 61022355 است که مربوط به کمیته فنی و حوزه ریاست سازمان هواپیمایی کشوری است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: مسافران مطمئن باشند در صورت تماس آنها، در کوتاهترین زمان ممکن به تخلف آژانس‌ها و شرکت‌های هواپیمایی رسیدگی خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها