خط هوایی بین ارومیه - اربیل برقرار شد

با پرواز نخستین هواپیمای مسافری از فرودگاه بین المللی ارومیه مرکز آذربایجان غربی ایران به مقصد اربیل عراق، از روز یکشنبه، خط هوایی بین این دو شهر برقرار شد.
کد خبر: ۵۴۸۷۲۴
خط هوایی بین ارومیه - اربیل برقرار شد

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی در مراسم برقراری نخستین پرواز هوایی مسیر ارومیه - اربیل عراق گفت: پروازهای اربیل طی روزهای یکشنبه و پنجشنبه هر هفته از فرودگاه ارومیه توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام می شود.

کمال پرهیزکار افزود: با توجه به ظرفیت های بالایی که در آذربایجان غربی برای توسعه صنعت، تجاری و گردشگری وجود دارد، خط پرواز هوایی بین ارومیه - اربیل برقرار شده است.

وی اظهار امیداواری کرد با برقراری پرواز اربیل عراق و وان ترکیه از فرودگاه بین المللی ارومیه که از هفته پیش راه اندازی شده است، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت، تجارت و گردشگری استان و پل ارتباطی بین دو کشور همسایه آذربایجان غربی باشیم.

پروازهای ارومیه به اربیل توسط شرکت هواپیمایی آتا و با هواپیماهای ایرباس 320 انجام می گیرد.

شهر اربیل، مرکز اقلیم کردستان در شمال عراق واقع شده که  ایرانیان زیادی در این شهر به فعالیت های تجاری، بازرگانی و ارائه خدمات فنی مشغول هستند.

همچنین تعداد زیادی از اتباع شمال عراق، برای انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی و دریافت خدمات پزشکی به شهرهای مختلف آذربایجان غربی و ارومیه سفر می کنند. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها