امیر پوردستان در پایان رزمایش موشکی:

تنها بخشی از توان نیروی زمینی به نمایش گذاشته شد

امیر پوردستان اعلام کرد:

آزمایش سامانه‌های پیشرفته در رزمایش موشکی

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به این که یکی از اهداف رزمایش موشکی، آزمایش قابلیت موشک‌ها و راکت‌ها برای تیراندازی است، گفت: سامانه‌های بسیار پیشرفته‌ای را که از صنایع دفاعی دریافت کرده‌ایم در این رزمایش آزمایش خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۴۸۵۵۸
آزمایش سامانه‌های  پیشرفته در رزمایش موشکی

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" در حاشیه همایش پرستاری و مدیریت بحران که در ستاد نیروی زمینی ارتش برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رزمایش خاتم الانبیا(ص) یک رزمایش نوع دو است که تحویل پاسگاه فرماندهی در منطقه جنوب غرب کشور شده و به اجرا درآمده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: در این رزمایش، کلیه یگان‌های مستقر در منطقه جنوب غرب شرکت دارند. یعنی نیروهای زرهی، مکانیزه، پیاده، توپخانه و پدافند در این رزمایش حضور داشته و نیت و هدف اصلی ما از اجرای چنین رزمایش‌هایی ورزیدگی فرماندهی و ستاد است.

وی تصریح کرد: در این رزمایش‌ها صرفا فرمانده و ستاد حضور دارند و برقراری سامانه ارتباطی و مخابراتی در یک فضای پارازیتی نیز انجام می‌شود.

پوردستان با بیان این‌که به کلیه اهداف مورد نظر در رزمایش خاتم الانبیا(ص) دست یافته‌ایم، گفت: قابلیت‌هایی که مد نظرمان بوده و ارتباطی که بین فرمانده و ستاد باید باشد و در یک وضعیت ناهمتراز در ستاد ایجاد شود، در این رزمایش به دست آمده است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها