بی‌خبری از دو دختربچه اهل ارومیه، ۱۵ماهه شد

چشم‌انتظار رها و آوا

سرنوشت مردی که همراه 60 میلیون تومان پول از خانه خارج و پس از آن ناپدید شده بود، با گذشت دو سال همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: ۵۴۷۱۹۳
مردی که با 60 میلیون تومان ناپدید شد

به گزارش روز سه‌شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از پلیس آگاهی تهران، 26 اسفندماه سال 89 فردی با مراجعه به کلانتری 112 ابوسعید به مأموران اعلام کرد : برادرم به هویت مجید . ق ( 34 ساله ) ، صبح روز 25 اسفند از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "فقدانی"و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پایگاه هشتم پلیس آگاهی ، کارآگاهان در تحقیقات بعمل آمده اطلاع پیدا کردند که فقدانی در زمینه خرید و فروش آهن آلات فعالیت داشته و طی اظهارات افراد خانواده و همکاران خود ، با هیچ کس مشکل شخصی و یا مالی نداشته است ؛ در ادامه ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که 25 اسفند، مجید در حالیکه مبلغ 60 میلیون تومان وجه نقد همراه داشته و قصد داشته تا به همراه یکی از همکاران خود جهت خرید آهن به بازار آهن مراجعه نماید ، از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است .

با شناسایی همکار فقدانی ، کارآگاهان به تحقیق از همکار فقدانی پرداختند ؛ این شخص ضمن تأیید اظهارات خانواده فقدانی در خصوص قرار ملاقات فقدانی با وی جهت مراجعه به بازار به منظور خرید آهن ، در اظهارات خود عنوان داشت : در مورخه 25/12/1389 هرچه منتظر مجید بودم وی در محل کارمان حاضر نشد و به تماس های تلفنی نیز پاسخگو نبود.

با توجه به اظهارات خانواده فقدانی و همچنین تحقیقات انجام شده از همکار و دیگر افراد مرتبط با فقدانی ، با توجه به احتمال وقوع جنایت پرونده از پایگاه هشتم پلیس آگاهی ، جهت انجام تحقیقات تخصصی به اداره یازدهم پلیس آگاهی ارجاع شد .

کارآگاهان اداره یازدهم در ادامه رسیدگی به این پرونده ، بلافاصله بررسی های خود از مراکز درمانی ، پزشکی قانونی ، کلانتری های سطح شهر و .... را در دستور کار خود قرار داده اما هیچگونه اطلاعاتی قابل بهره برداری جهت مشخص نمودن سرنوشت فقدانی در اختیار آنها قرار نگرفت .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ،با اشاره به دستور انتشار تصویر فقدانی گفت: رسیدگی به پرونده فقدانی مجید . ق ـ پدر دو فرزند ـ همچنان در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد و در همین راستا به درخواست خانواده فقدانی و به دستور مقام محترم قضایی، دستور انتشار تصویر فقدانی صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعاتی در خصوص سرنوشت وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 51055611 و 51055511 در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها