پرداخت وام ۲۰ میلیونی به مسکن‌های ۱۵ساله اجرایی شد

رئیس اداره‌کل طرح و برنامه بانک مسکن از ابلاغ پرداخت تسهیلات ۲۰میلیونی خرید مسکن برای واحدهای مسکونی حداکثر ۱۵سال ساخت به شعب این بانک خبر داد و گفت: این مصوبه شامل تمام مشتریان قبلی و فعلی بانک نیز می‌شود.
کد خبر: ۵۴۶۸۶۲

نادر قاسمی در گفت‌وگو با فارس ادامه داد: اعطای سقف تسهیلات خرید مسکن به واحدهای نوساز و غیردست‌اول از محل امتیاز حساب صندوق پس‌انداز مسکن، اوراق گواهی حق‌تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و نیز حساب پس‌انداز مسکن جوانان (طبق شرایط و ضوابط خاص هرکدام) برای واحدهای مسکونی حداکثر 15 سال ساخت، امکان‌پذیر شد.

وی اضافه کرد: سقف تسهیلات از محل صندوق پس‌انداز مسکن و همچنین اوراق گواهی حق‌تقدم را به صورت جداگانه یا توام در تمامی شهرها برای واحدهای تا 15 سال ساخت 20 میلیون تومان، 16 سال 19 میلیون تومان، 17 سال 18 میلیون تومان و در نهایت 20 سال ساخت 15میلیون تومان خواهد بود.

رئیس اداره کل طرح و برنامه همچنین کاهش سقف سالانه تسهیلات از محل حساب پس‌انداز مسکن جوانان را برای واحدهای مسکونی 15 تا 20 سال ساخت، برای تمامی قشرها براساس مقایسه سقف‌های تعیین شده، مدت سپرده‌گذاری حساب مورد نظر و شهر پلاک مورد معرفی و به میزان یک‌پنجم اختلاف سقف تسهیلات سالانه از کف تسهیلات این حساب، عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها