سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد با اظهار تعجب از تعلل فدراسیون در معرفی قهرمان لیگ از دلایل خود برای تعیین قهرمانی نماینده هندبال مشهد سخن گفت.
کد خبر: ۵۴۵۷۴۸
حبیبی: دلیل تعلل فدراسیون هندبال را نمی فهمم


علی حبیبی، سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد با اظهار تعجب از شائبه فدراسیون در معرفی قهرمان لیگ برتر ، اظهار کرد: طبق برنامه‌ی مسابقات قرار بود تا تیم سپاهان هفته‌ آخر به مصاف نیروی زمینی برود، اما مسئولان این باشگاه از یک هفته‌ قبل انصراف خود را از بازی آخر اعلام کردند. این انصراف به معنی کناره‌گیری از کل مسابقات لیگ نبود. البته فدراسیون از سپاهان خواسته بود تا بازی آخر را برگزار کند که سرانجام نامه نگاری باشگاه فولاد ماهان سپاهان و کمیته‌ مسابقات فدراسیون هندبال ناتمام ماند. طبق قانون کمیته‌ مسابقات اگر تیمی به هر دلیلی در یک مسابقه شرکت نکند، نتیجه‌ بازی 10 بر صفر به سود حریف اعلام می‌شود و ممکن است جریمه نقدی نیز در نظر بگیرند.

وی افزود: در گذشته هم این موضوع سابقه داشت و خیلی از تیم‌ها که در یک مسابقه شرکت نمی‌کردند بر اساس رای کمیته‌ انضباطی نتیجه‌ را 10 بر صفر به حریف واگذار می‌کردند. در همین لیگ امسال تیم‌های ستاره فروغ و کاسپین قزوین در هفته‌ هجدهم به مصاف هم نرفتند، حتی بازی ثامن الحجج (ع) سبزوار در مقابل کاسپین قزوین نیز ناتمام ماند و در همه این موارد همان قانون اعلام نتیجه‌ 10 بر صفر به سود حریف اعلام شد.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) مشهد با اظهار تعجب از شائبه فدراسیون در اعلام قهرمانی تیم ثامن الحجج (ع) مشهد گفت: من نمی‌دانم چرا مسئولان فدراسیون هنوز در معرفی تیم ما به عنوان قهرمان تردید دارند. تیم سپاهان یک هفته‌ زودتر خبر انصراف خود را از آخرین بازی اعلام کرده بود. حتی اگر هم بنا بود کمیته‌ انضباطی تشکیل شود، باید قبل از پایان آخرین مسابقه رای صادر می‌شد. اگر قرار بود که معرفی قهرمان بعد از پایان بازی‌ها و تشکیل جلسه کمیته‌ انضباطی در روز دوشنبه 14 اسفند ماه موکول شود، پس چرا شخص کوزه‌گری همراه کاپ‌ها و مدال‌ها به سبزوار رفت! جالب است بدانید که فدراسیون یک کاپ طلا و یک کاپ نقره و همچنین 30 عدد مدال طلا و نقره و حکم قهرمانی در هر دو شهر مشهد و سبزوار گذاشته بود تا هر یک از دو تیم مشهد یا ثامن الحجج (ع) سبزوار که در هفته‌ پایانی قهرمان شدند کاپ قهرمانی و مدال طلا را دریافت کنند به همین ترتیب تیم دیگر نیز مدال نقره و کاپ نقره را بگیرند. حالا چرا کار خود را زیر سوال می‌برند؟!

حبیبی در پایان به ایسنا گفت: من واقعا از همه کارشناسان و جامعه هندبال می‌خواهم که نسبت به این موضوع نظر دهند، این برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشور است که معرفی یک قهرمان پس از پایان بازی‌های لیگ هنوز انجام نشده است. ما طبق جدول مسابقات و بر اساس تفاضل گل عنوان نخست را به دست آورده‌ایم. امیدوارم که مسئولان فدراسیون هم مثل مربی تیم سبزوار قهرمانی تیم مشهد را بپذیرند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها