رافائل کار خود را با تیم ملی شروع کرد؛

27 بازیکن به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند

لیگ برتر هندبال به ایستگاه آخر رسید

ثامن‌الحجج(ع) مشهد قهرمان شد

تیم هندبال ثامن‌الجج(ع) مشهد با پیروزی مقابل شهرداری تبریز 28 امتیازی شد و با احتساب تفاضل گل بهتر نسبت به ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در رده نخست جدول لیگ برتر هندبال قرار گرفت.
کد خبر: ۵۴۵۳۶۲
ثامن‌الحجج(ع) مشهد قهرمان شد

تیم‌های ثامن‌الحجج مشهد و شهرداری تبریز از ساعت 16 امروز در مشهد به مصاف هم رفتند. شاگردان علی حبیبی که پیش از این صعود خود را به جام باشگاه‌های آسیا قطعی کرده بودند به پیروزی پرگل مقابل شهرداری تبریز نیاز داشتند تا با احتساب تفاضل گل بیشتر نسبت به نماینده هندبال سبزوار عنوان قهرمانی را به دست آورند.

ثامن‌الحجج مشهد در نهایت شهرداری تبریز را با نتیجه 37 بر17 شکست داد و برای اولین بار، قهرمانی لیگ برتر هندبال را از آن خود کرد.

ایسنا نوشت  در دیگر مسابقه امروز تیم قدرتمند ثامن‌الحجج سبزوار با هدایت "رافائل" سرمربی اسپانیایی خود میزبان هپکوی اراک بود. این دیدار در نهایت با نتیجه 36 بر 27 به سود تیم میزبان به پایان رسید تا سبزواری‌ها هم 28 امتیازی شوند اما با تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده مشهد در رده دوم قرار بگیرند.

به این ترتیب هر دو تیم ثامن‌الحجج مشهد و ثامن‌الحجج سبزوار جواز حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های هندبال آسیا را به دست آوردند اما تیم فولاد مبارکه سپاهان که پس از شانزده دوره قهرمانی، امسال نتوانست از عنوان خود دفاع کند، در رده سوم با 24 امتیاز قرار گرفت.

همچنین بدلیل اینکه فولاد مبارکه اصفهان در هفته آخر لیگ از بازی مقابل نیروی زمینی انصراف داد ممکن است بعد از تشکیل جلسه کمیته انضباطی، عنوان سومی این تیم نیز از دست برود چراکه در این صورت تیم چهارم جدول یعنی صنعت مس، در رده سوم قرار می‌گیرد.

جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال در هفته پایانی

1 -ثامن‌الحجج(ع) مشهد 28 امتیاز، تفاضل گل 104

2 -ثامن‌الحجج(ع) سبزوار 28 امتیاز، تفاضل گل 91

3 -فولاد مبارکه سپاهان 24 امتیاز

4 -صنعت مس کرمان 13 امتیاز

5 -شهرداری تبریز 13 امتیاز

6 -نیروی زمینی 12 امتیاز

7 -هپکوی اراک 11 امتیاز

8 -کاسپین قزوین 7 امتیاز

9 -ستاره فروغ کرمان 4 امتیاز

10 -شهرداری ارومیه بدون امتیاز بدلیل انصراف از لیگ برتر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها