با وجود اینکه پنجشنبه قهرمانی تیم هندبال ثامن‌الحجج (ع) مشهد در لیگ‌برتر قطعی شد، اما سایت فدراسیون هندبال اعلام کرد: قهرمانی در هاله‌ای از ابهام است!
کد خبر: ۵۴۵۴۷۱
اقدام عجیب فدراسیون هندبال!

به گزارش ایسنا؛ در خبر سایت فدراسیون هندبال آمده است: با توجه به حضور نیافتن سپاهان اصفهان مقابل حریف خود نیروی زمینی تهران باید منتظر برگزاری جلسه کمیته انضباطی بود تا قهرمان این فصل مشخص شود.
این اقدام عجیب فدراسیون هندبال کمی شائبه‌انگیز به نظر می‌رسد، چرا که روز گذشته مسوولان فدراسیون و در راس آن جلال کوزه‌گری، رییس فدراسیون در سبزوار حضور داشتند و گویا همه منتظر قهرمانی ثامن‌الحجج (ع) سبزوار بودند و شاید این اتفاق ارتباطی با سرمربیگری کاستلو رافائل، سرمربی اسپانیایی ثامن سبزوار در تیم ملی داشته باشد.
متن کامل خبر فدراسیون هندبال به شرح زیر است:
لحظاتی قبل و در چارچوب هفته هجدهم لیگ‌برتر مردان در سبزوار تیم ثامن‌الحجج (ع) سبزوار موفق شد 36 بر 27 حریف خود هپکوی اراک را از پیش رو بردارد، اما این نتیجه برای قهرمانی این تیم کافی نبود و با برد قاطع 37 بر 17 تیم ثامن‌الحجج (ع) مشهد مقابل حریفش شهرداری تبریز، شاگردان علیرضا حبیبی باز هم در صدر قرار گرفتند.

این تیم در طول فصل تنها دو شکست را متحمل شد که در مقابل ثامن‌الحجج (ع) سبزوار بود. جالب اینکه ثامن‌الحجج(ع) مشهد مقابل فولاد مبارکه اصفهان در دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی رسید و گام مهمی برای رسیدن به صدر جدول این فصل برداشت.

فولاد مبارکه، مدافع عنوان قهرمانی هم بر سکوی سوم ایستاد و تیم‌های صنعت مس کرمان، شهرداری تبریز، نیروی زمینی تهران، هپکوی اراک، کاسپین قزوین و ستاره فروغ کویر کرمان در جایگاه‌های چهارم تا نهم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است با توجه به حضور نیافتن سپاهان مقابل حریف خود نیروی زمینی تهران باید منتظر برگزاری جلسه کمیته انضباطی بود تا قهرمان این فصل مشخص شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها