الکساندر لبدف میلیاردر روس و سهامدار شرکت هوایی آئروفلوت روسیه پسر 15 ماهه اش را نامزد عضویت در هیات مدیره نخستین شرکت هواپیمایی این کشور کرده است.
کد خبر: ۵۴۵۱۳۲
بچه 15 ماهه نامزد عضویت در هیات مدیره آئروفلوت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، الکساندر لبدف در توجیه این پیشنهاد خود گفته است: اگر هیات های مدیره شرکت های دولتی قدرت واقعی را نداشته باشند ، عضویت اشخاص بالغ در آنها چه فایده ای دارد؟

سه شنبه شب شرکت هوایی آئروفلوت که 51 درصد سهام آن در اختیار دولت روسیه بوده و همراه گروه ارفرانس-کی ال ام عضو ائتلاف "اسکای تیم" است فهرست 14 نامزد عضویت در هیات مدیره شرکت را منتشر کرد. در ماه ژوئن این اسامی در جلسه عمومی سهامداران ارائه می شود تا آنها 11 نفر را برای عضویت در هیات مدیره انتخاب کنند.

در بین سه نامزد منتخب بانک نشنال رزرو که تحت مالکیت لبدف بوده و از سهامداران عمده آئروفلوت است نام " ایگور الکسانروویچ لبدف" پسر 15 ماهه میلیارد روس مشاهده می شود.

الکساندر لبدف از منتقدان اصلی دولت روسیه مالک روزنامه های بریتانیایی ایونینگ استاندارد و ایندپندنت و همچنین سهامدار عمده روزنامه مخالف نووایا گازتا روسیه است. وی در عین حال مالک شرکت هوایی " رد وینگز" است. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها