پس از آخرین حضور در بوندسلیگا؛

اشک هاینکس در آمد

هزارمین حضور هاینکس در بوندسلیگا

یوپ هاینکس در هزارمین حضورش در بوندسلیگا شاهد برتری 6 بر یک بایرن مونیخ برابر وردربرمن بود.
کد خبر: ۵۴۳۹۰۶
هزارمین حضور هاینکس در بوندسلیگا


بایرن در هفته بیست‌وسوم بوندسلیگا توانست مهمانش را با شکستی سنگین بدرقه کند. سرمربی این تیم در پایان بازی از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد. هاینکس که برای هزارمین بار در بوندسلیگا حاضر می‌شد، در پایان مسابقه گفت: "دیده شد که تیم به اندکی زمان نیاز داشت. بازیکنان در ادامه موفق نشان دادند؛ به ویژه بازیکنانی که در هفته‌های گذشته جلسه‌های تمرینی زیادی را پشت سر نگذاشته بودند."

سرمربی بایرن با وجود این پیروزی و اختلاف 18 امتیازی تیمش با دورتموند از ابراز رضایت کامل خودداری کرد و افزود: "در نیمه دوم سوار بر بازی بودیم؛ چیزی که ما را اندکی عصبانی می‌کند این است که یک‌بار از حریف گل خوردیم. در بین دو نیمه به خودمان گفتیم مهم است که دروازه‌مان باز نشود؛ با این حال نمی‌توانیم در‌این‌باره کاری بکنیم."

او درباره تعویض ژاوی مارتینس، خرید 40 میلیون یورویی بایرن در تابستان گذشته هم عنوان کرد: "این کار اقدامی احتیاطی بود. ژاوی مشکل کوچکی داشت. او از دوشنبه دوباره می‌تواند با تیم تمرین کند."

بازی بعدی بایرن در جام حذفی آلمان خواهد بود. این مسابقه چهارشنبه شب برابر دورتموند و در ورزشگاه خانگی مونیخی‌ها برگزار می‌شود. هاینکس با ابراز خوشحالی از این مسابقه گفت: "این یک مسابقه واقعی است. بوروسیادورتموند قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی است. ما در این فصل تیم برتر هستیم. بدون تردید بازی نزدیکی خواهد شد؛ چرا که مسابقه بین دو تیم برجسته برگزار می‌شود. با این همه بسیار خوشبین هستم که پیروزی در دسترس‌مان باشد؛ چرا که ما صدرنشین هستیم و تیمی بسیار آماده داریم؛ تیمی آماده با بازیکنان جایگزین فراوان."
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها