رئیس هیئت کاراته استان مرکزی از قهرمانی تیم کرمان الف در مسابقات قهرمانی کاراته کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۴۵۹
تیم کرمان الف قهرمان کاراته کشور شد

جمشید زند اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کاراته کشور در بخش کاتا با حضور 250 ورزشکار از استان‌های مختلف کشور به میزبانی ساوه برگزار شد که طی آن تیم کرمان الف به مقام قهرمانی دست یافت.

وی تصریح کرد: در این دوره از رقابت‌ها که در رده سنی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان برگزار شد در رده سنی جوانان بعد از تیم کرمان الف، تیم‌های کرمان ب و اصفهان الف به ترتیب دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت کاراته استان مرکزی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان نیز تیم  کمیته رزمی مساجد به مقام قهرمانی دست یافت، کرمان دوم شد و تیم تهران در سکوی سوم ایستاد.

زند اظهار داشت: در بخش انفرادی در رده سنی نوجوانان ایمان ذبیحی از تهران اول شد، بهنام اراکی از کهکیلویه و بویر احمد در سکوی دوم ایستاد و علیرضا خدری از قم سوم شد، در رده سنی جوانان امیر بهادر تدین از تهران، محمد مهدی احمدی از اصفهان و معین برکم از کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

به گفته وی در رده سنی امید امیر محمدی بقا از تهران به مقام قهرمانی دست یافت، بهنام نظام‌الاسلامی از البرز دوم شد و کیان کشفی از البرز در سکوی سوم ایستاد، همچنین در رده سنی بزرگسالان ابوالفضل شهرجردی از استان مرکزی، مسیح کیت ساز از اصفهان و مهران قربانعلی‌پور از گلستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی گفت: قهرمانان هر رده سنی به اردوهای آماده سازی تیم ملی کاتا راه یافتند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها