رییس مرکز اجرائیات پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: بر اساس قانون خودروهایی که در پرونده خود یک میلیون تومان جریمه داشته و نسبت به پرداخت آن اقدام نکرده اند اجازه تردد در شهر و محورهای برون شهری را ندارند.
کد خبر: ۵۴۱۵۵۳
ممنوعیت تردد خودروهایی با جریمه بالای یک میلیون تومان

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ کرمی اسد گفت: همانگونه که قبلا اعلام شده پلیس بر اساس قانون از تردد خودروهایی که دارای یک میلیون تومان جریمه معوقه هستند جلوگیری به عمل خواهد آورد و این خودروها حق تردد در سطح شهر و یا معابر برون شهری را نخواهند داشت.

وی افزود: در ابتدا برای هر یک از صاحبان خودرو که دارای این میزان جریمه نقدی هستند پیامک ارسال و نامه اخطار به آدرس پستی آنها فرستاده می شود که از زمان تحویل نامه و پیامک فرد یک ماه فرصت دارد تا نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام نماید که در غیر این صورت خودروی وی توقیف و به پارکینگ منتقل می شد.

رییس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا اظهار داشت: به صورت روزانه مراکز اجرائیات پلیس راهور در استان های مختلف اقدام به توقیف این دست از خودروها می کنند و تا زمانی که دیون قانونی از سوی مالک خودرو پرداخت نشود خودرو در پارکینگ متوقف خواهد ماند.

سرهنگ کرمی اسد از شهروندانی که یک میلیون تومان جریمه در پرونده خود به ثبت رسانده اند خواست تا هر چه زودتر نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا در ایام سفرهای نوروزی با مشکل رو به رو نشوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كاوه سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
۰
۰
چرا جریمه اخه چرا چرا اینقد زیاد منو جریمه كردین بخدا پول ندارم درسته خلاف كردم اما اینقد جریمه حقم نیست

نیازمندی ها