از 9 اسفند ماه 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با تزریق مواد شوینده و اقلام اساسی مانند گوشت مرغ و گوشت قرمز آغاز به کار می‌کند.
کد خبر: ۵۴۱۱۰۳
جزئیات برپایی نمایشگاه های فروش بهاره

"حسن رادمرد" معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره برگزاری نمایشگاه‌های بهاره با بیان مطلب بالا اظهار کرد: از 9 اسفند ماه به مدت 10 روز 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حدود 40 هزار غرفه در 31 استان کشور آغاز به کار می‌کنند.

وی ادامه داد: مقرر شده در این نمایشگاه عرضه انواع مواد شوینده در راستای تعدیل قیمت آن تا 25 درصد افزایش یابد.

رادمرد با بیان این‌که همچنین فروش فوق العاده توسط تمامی اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی منتخب از 9 اسفند ماه آغاز می‌شود، بیان کرد: اتحادیه قنادی و شیرینی پزان، مرغ و ماهی، پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و بنکداران مواد غذایی در 35 هزار واحد صنفی خود فروش فوق العاده برگزار می کنند.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین تخفیف ویژه توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، شهروند، سپه، اتکا، یاس و دیگر فروشگاه‌های زنجیره‌ای که بیش از هزار شعبه در سراسر کشور دارند ارائه می‌شود.

به گفته وی، براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان تعاون روستایی و میادین تره بار عرضه اقلام کشاورزی و مواد غذایی در 132میدان دائمی عرضه میوه و تره‌بار و 41 میدان محلی در تهران آغاز می‌شود.

توزیع مرغ و گوشت در نمایشگاه‌های بهاره

رادمرد با بیان این‌که در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع کالاهای اساسی را هم داریم خاطرنشان کرد: از این رو 70 هزار تن مرغ تا پایان سال از محل ذخیره سازی وارد شبکه توزیع می‌شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره توضیح داد: از این میزان توزیع مرغ 30 هزار تن در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و مابقی در واحدهای صنفی توزیع می‌شود.

وی با بیان این‌که همچنین 10 هزار تن گوشت قرمز در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع می‌شود خاطرنشان کرد: 100 هزار تن سیب و پرتقال نیز در شبکه‌های توزیع منتخب و 30 هزار تن نیز در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا توزیع می‌شود.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها