در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
"حسن رادمرد" معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره برگزاری نمایشگاههای بهاره با بیان مطلب بالا اظهار کرد: از 9 اسفند ماه به مدت 10 روز 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با حدود 40 هزار غرفه در 31 استان کشور آغاز به کار میکنند.
وی ادامه داد: مقرر شده در این نمایشگاه عرضه انواع مواد شوینده در راستای تعدیل قیمت آن تا 25 درصد افزایش یابد.
رادمرد با بیان اینکه همچنین فروش فوق العاده توسط تمامی اتحادیهها و واحدهای صنفی منتخب از 9 اسفند ماه آغاز میشود، بیان کرد: اتحادیه قنادی و شیرینی پزان، مرغ و ماهی، پوشاک، آجیل و خشکبار، کیف و کفش و بنکداران مواد غذایی در 35 هزار واحد صنفی خود فروش فوق العاده برگزار می کنند.
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: همچنین تخفیف ویژه توسط فروشگاههای زنجیرهای رفاه، شهروند، سپه، اتکا، یاس و دیگر فروشگاههای زنجیرهای که بیش از هزار شعبه در سراسر کشور دارند ارائه میشود.
به گفته وی، براساس هماهنگیهای صورت گرفته با سازمان تعاون روستایی و میادین تره بار عرضه اقلام کشاورزی و مواد غذایی در 132میدان دائمی عرضه میوه و ترهبار و 41 میدان محلی در تهران آغاز میشود.
توزیع مرغ و گوشت در نمایشگاههای بهاره
رادمرد با بیان اینکه در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا توزیع کالاهای اساسی را هم داریم خاطرنشان کرد: از این رو 70 هزار تن مرغ تا پایان سال از محل ذخیره سازی وارد شبکه توزیع میشود.
معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این باره توضیح داد: از این میزان توزیع مرغ 30 هزار تن در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و مابقی در واحدهای صنفی توزیع میشود.
وی با بیان اینکه همچنین 10 هزار تن گوشت قرمز در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا توزیع میشود خاطرنشان کرد: 100 هزار تن سیب و پرتقال نیز در شبکههای توزیع منتخب و 30 هزار تن نیز در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا توزیع میشود.(ایسنا)
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد