استخدام در هیچ سازمانی بدون آزمون نیست

معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهوری تصریح کرد: با ابلاغ اصلاحیه طرح مهر‌آفرین، استخدام در تمامی سازمان‌ها حتی نهاد ریاست‌جمهوری با برگزاری آزمون انجام خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۹۶۲۱

عبدالعلی تاجی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این ‌که برمبنای طرح مهرآفرین سهمیه‌های استخدامی به دستگاه‌های ملی و استانی اختصاص داده شده‌اند، گفت:‌ با ابلاغ اصلاحیه مهر‌آفرین، دستگاه‌ها می‌توانند در چارچوب قوانین تعیین شده و با برگزاری آزمون، نیروهای موردنظر را جذب کنند؛ بنابراین برگزاری آزمون‌های استخدامی به روال گذشته دنبال خواهد شد. وی با اشاره به اصلاح انجام شده در مورد آزمون‌های استخدامی در طرح مهر‌آفرین افزود: یکی از ایراداتی که از سوی رئیس مجلس بر این طرح وارد شد مربوط به استخدام بدون آزمون در برخی از موارد خاص بود؛ اما پس از اصلاح تمامی سازمان‌ها حتی در موارد خاص نیز باید با برگزاری آزمون استخدام را انجام دهند. تاجی تاکید کرد: در جهت اجرای ماده 57 قانون برنامه پنجم توسعه، در هر موردی که دستگاه‌ها و نهادها نیازمند جذب نیروی انسانی هستند باید افراد موردنظر را با برگزاری آزمون استخدام کنند. معاون حقوقی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور همچنین در مورد این‌ که استخدام 1500 نفر در نهاد ریاست‌جمهوری
بر چه اساسی خواهد بود، بیان کرد: نحوه استخدام در این مورد نیز اصلاح شده است چرا که تا پیش از این امکان استخدام 1500 نفر بدون برگزاری آزمون و از طریق مصاحبه داده شده بود، اما با اصلاحات انجام شده نهاد ریاست‌جمهوری نیز باید نیروی انسانی موردنیاز خود را از طریق نشر آگهی و برگزاری آزمون از میان علاقه‌مندان و واجدان شرایط تامین کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها