استراحت یک هفته ای به خاطر یک درد کهنه ؛

مهدوی‌کیا ، غایب پرسپولیس مقابل سپاهان

تکذیب اختلاف بین گل محمدی و مهدوی کیا

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مهدوی‌کیا مصدوم است و به همین دلیل نتوانست در خدمت تیم باشد.مشکل او فقط مصدومیت بوده و هیچ اختلافی بین او و گل محمدی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۳۹۵۳۰
تکذیب اختلاف بین گل محمدی و مهدوی کیا

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به فارس گفت: مهدوی‌کیا مصدوم است و به همین دلیل نتوانست در خدمت تیم باشد.مشکل او فقط مصدومیت بوده و هیچ اختلافی بین او و گل محمدی وجود ندارد.
سعید شیرینی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس برابر نفت تهران در خصوص تشویقش از سوی هواداران پرسپولیس گفت: تشویق من کاملا خودجوش بود. چرا که تماشاگران استقلال در بازی قبل به من توهین کرده بودند که امروز هواداران پرسپولیس جواب توهین آنها رادادند.
وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها بسیار باغیرت هستند و بدون توجه به جایگاه تیم در جدول رده‌بندی به ورزشگاه می‌آیند و تیم مورد علاقه خود را حمایت می‌کنند. آنها حامیان اصلی و یار دوازدهم ما هستند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص مصدومیت مهدوی‌کیا تصریح کرد: نمی‌دانم چرا برخی‌ها می‌گویند که مهدوی‌کیا با گل‌محمدی مشکل دارد. مهدوی‌کیا از ناحیه کمر مصدوم شده بود و به همین دلیل نتوانست در خدمت پرسپولیس باشد. موضوع اختلاف مهدوی‌کیا و گل‌محمدی اصلا صحت ندارد.

وی در مورد شرایط علی کریمی هم خاطرنشان کرد: وی بازیکن بزرگ و باتعصب پرسپولیس است که آرزو می‌کنیم هر چه زودتر به میادین بازگردد. کریمی هم با گل‌محمدی مشکلی ندارد و تنها در حال گذراندن دوران مصدومیتش است.

شیرینی در خصوص اظهارنظر زارع قائم مقام اسبق باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه رویانیان به زودی بازنشسته می‌شود، گفت: در این خصوص نظری ندارم. زارع قبلا قائم مقام باشگاه بوده و حالا سمتی ندارد که بخواهد این گونه اظهار نظر کند.

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد کسب سهمیه آسیا افزود: تمام تلاش‌مان را در این فصل به کار خواهیم گرفت؛ اما باید منتظر ماند و دید در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها