نکونام پس از پیروزی استقلال مقابل فجر:

چمن مصنوعی فجر به هر تیمی آسیب می زند

پیروزی پر گل ایران بر لبنان با هت تریک کاپیتان نکونام

تیم ملی فوتبال ایران در راه مسابقه های جام ملت های آسیا ، گام نخست را در برابر لبنان محکم برداشت تا این تیم را با 5 گل در ورزشگاه آزادی بدرقه کند .
کد خبر: ۵۳۸۸۳۵
پیروزی پر گل ایران بر لبنان با هت تریک کاپیتان نکونام

 

تیم ملی فوتبال ایران در راه مسابقه های جام ملت های آسیا ، گام نخست را در برابر لبنان محکم برداشت تا این تیم را با 5 گل در ورزشگاه آزادی بدرقه کند .

به گزارش جام جم ورزشی ، هر چند پیش از این بازی ، مصاف با لبنان بیش از حد برای ملی پوشان ایران بزرگ شده بود و کارلوس کروش نیز دانسته یا نادانسته ، به جنگ لفظی با سرمربی آلمانی لبنان رفته بود ، اما هر چه بود دیداری که می توانست ما را به دردسر بیندازد ، برای فوتبال ما عاقبت به خیر شد تا با زدن 5 گل به این تیم ، در عمل نشان دهیم که غیر منطق نباید حریفانی چون لبنان را برای خود بزرگ کنیم .

هر چند که بخشی اعظمی از این مساله مربوط به باخت یک صفر ماه در مقابل این تیم در بیروت و البته در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی بر می گشت ، اما هر چه بود عصر امروز با درخشش اشگان دژاگه ، جواد نکونام و رضات قوچان نژاد ، تیم ملی براحتی 5 گل درون دروازه لبنان کاشت تا به نوعی از این تیم برای دیدار برگشت خرداد ماه 92 ( در چارچوب جام جهانی 2014 برزیل ) زهر چشم بگیرد .

در این بازی که به قضاوت داور ژاپنی نیشی مورا و در حضور قریب به 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد ، اشگان دژاگه نبوغ بالای خود را در گل سازی و ایجاد موقعیت برای مهاجمان نشان داد تا بویژه با گرفتن دو پنالتی از دفاع عصبی لبنان ، این فرصت را برای کاپیتان جواد نکونام بوجود آورد که بر شمار گل های ملی خود اضافه کند . البته گل سوم نکونام که در حکم گل پنجم تیم ملی به حساب آمد ، با یک شوت سرضرب و برخورد به دفاع لبنان به تور حریف نشست .

جدا از درخشش این دو ، رضا قوچان نژاد نیز که این روزها در فوتبال بلژیک روزهای خوبی را پشت سر می گذارد ، در این بازی پایش به گلزنی برای تیم ملی باز شد تا او هم نشان دهد که چارچوب دروازه را خوب شناخته و به سادگی ازکنار فرصت ها عبور نمی کند .

رضا گل اولش را با پاس مجتبی جباری در نیمه اول زد و سپس بر روی پاس طلایی اشگان دژاگه ؛ تور دروازه لبنان را در نیمه دوم به لرزه در آورد . 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها