تمرین ترور بشار اسد

خبرگزاری دام پرس سوریه تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه را تمرینی برای ترور بشار اسد دانست.
کد خبر: ۵۳۸۰۰۶
تمرین ترور بشار اسد

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دام پرس در خبر خود آورده است که گزارش‌های هفتگی مرکز پژوهش‌های آمریکایی-عربی حاکی از آن است که تجاوز اخیر جنگنده‌های اسرائیل به مرکز تحقیقاتی در حومه دمشق اقدامی تمرینی برای ترور بشار اسد رئیس جمهور سوریه به شمار می‌رود.

این خبرگزاری در ادامه افشاگری‌های خود می‌نویسد: تجاوز اسرائیل به خاک سوریه در دیدار "باراک اوباما" با "آویو کوخاوی" رئیس دستگاه اطلاعات نظامی اسرائیل در ماه دسامبر سال گذشته مطرح شد و با چراغ سبز رئیس جمهور آمریکا در هفته قبل صورت پذیرفت.


انتقاد خاتمی از روحانی و عارف

 
سید محمد خاتمی اخیراً در دیدار با تعدادی از دانشجویان و جوانان از حسن روحانی و محمدرضا عارف انتقاد کرده است.

به گزارش جهان، رییس جمهور سابق با اشاره به وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفته: (حسن) روحانی فقط خودش را قبول دارد و اقبالی به او نیست.

رییس بنیاد باران همچنین در مورد محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات اظهار داشته که عارف هم مدیریتش ضعیف است و مواضعش.

وی تاکید کرده که عارف نمی تواند اصلاح طلبان را از بن بست خارج کند.

خاتمی در عین حال به حالت شوخی از مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری به عنوان کاندیدای مطلوب نام برده و گفته: همین کواکبیان به درد ما می خورد.


تقاضای مرخصی عسگر‌اولادی


اخیراً در جلسه داخلی حزب موتلفه برخی اعضا نسبت به دیدگاه‌های آقای عسگر اولادی موضع گرفته بودند که وی در پاسخ به این ایرادات درخواست مرخصی یک‌ساله از این حزب را مطرح کرد.

به گزارش فارس همچنین شنیده شده است آقای عسگر اولادی در این جلسه گفته‌است هدفم از درخواست این مرخصی بیان دیدگاه‌های شخصیم است، نمی‌خواهم شخص یا گروهی تفکر من را به پای اندیشه های حزب بگذارد.

گفته می‌شود در نهایت حاضرین در این جلسه با مرخصی وی موافقت نکرده و تنها تصمیم گرفتند با سکوت در قبال مواضع وی اعلام کنند دیدگاه آقای عسگر اولادی به اندیشه‌های حزب ربطی ندارد.


نیازمند انقلاب اخلاقی هستیم


نماینده مردم تهران با بیان اینکه رفتار دیروز روسای دو قوه در مجلس در ضدیت با گفتمان اصولگرایی است و ما را دچار یک ارتجاع و پس‌رفت می کند اظهار داشت: مسببین این حرکت به ویژه رئیس جمهور باید از مردم عذر خواهی کنند و تلاش نمایند تا مسیر تفاهم و همکاری برای رفع مشکلات مردم را فراهم کنند.

علیرضا زاکانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت::با کمال تاسف آقایان بخصوص ریاست محترم جمهوری در زمین دشمن و با خواست آنان عمل نمودند که درک آن نیاز به زحمت زیادی ندارد چرا که اخبار رسانه های غربی و ضد انقلاب و خوشحالی آنان همراستا بودن این حرکت را با خواست آنان مشخص و معلوم می نماید.

وی تصریح کرد: ازهمین رو است که ما در جامعه نیاز به یک انقلاب اخلاقی و تمکین در برابر قانون داریم که با تاسی به سیره و روش حضرت امام ره و مقام معظم رهبری این مهم تحقق خواهد یافت.


جایگزین احتمالی شیخ الاسلامی


خبرگزاری فارس اعلام کرد در پی عزل وزیر کار رئیس جمهور درصدد است مرتضوی را به عنوان سرپرست این سازمان معرفی کند.

روز گذشته شیخ‌الاسلامی  با 192 رأی موافق، 56 رأی مخالف و 24 رأی ممتنع از مجموع 272 نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی، با استیضاح شیخ‌الاسلامی موافقت ‌کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها