توصیه آیت‌الله مهدوی کنی به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری:

از تخریب یکدیگر بپرهیزید

وزیر کشور دولت اصلاحات گفت:اصلاح‌طلبان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حتماً حضور می‌یابند و انتخابات را تحریم نمی‌کنند اما در حال حاضر شخص مناسبی برای کاندیداتوری ندارند.
کد خبر: ۵۳۶۹۷۲
حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات

سیدعبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم حسن حبیبی در گفت‌وگو با  فارس، اظهار داشت: آقای خاتمی کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری را به طور قطع رد نکرده است و باید منتظر شرایط ماند.


خشم اسرائیل از رابطه آرژانتین و ایران  


وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی با فراخوانی سفیر آرژانتین و در واکنشی تند، از رابطه میان آرژانتین و ایران به شدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، وزارت امور خارجه این رژیم همچنین سفیر خود را در بوینس آیرس مامور کرد هر چه زودتر در دیدار با وزیر امور خارجه آرژانتین با اعلام مراتب تاسف، نارضایتی و شکایت این رژِیم، از وی درباره امضای موافقتنامه با وزیر امور خارجه ایران توضیح بخواهد.

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرد اند هرگونه توافق درباره موضوع انفجار آمیا مستقیم به این رژیم مربوط است.

این درحالی است که کریستینا فرناندز کرشنر رییس جمهور آرژانتین به شدت از امضای موافقتنامه با ایران دفاع کرده و آن را تاریخی توصیف کرده است.


واکنش به نامزدی هاشمی


عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران با بیان اینکه هنوز مشخص نشده که اصلاح طلبان می خواهند با یک کاندیدای حداکثری وارد میدان انتخابات ریاست جمهوری شوند یا به شکل دیگر گفت: چون هنوز مسئله اول مشخص نشده است نمی توان وارد مصادیق شد.

به گزارش مهر محمدعلی نجفی در حاشیه مراسم تشییع دکتر حبیبی در پاسخ به سئوالی در مورد کاندیداتوری اش حضور اصلاح طلبان را منوط به یک تصمیم جمعی دانست و گفت: چون هنوز تصمیم نگرفته اند بنابراین نمی شود شفاف صحبت کرد. هر کسی که کاندیدای اصلاح طلبان باشد حمایت می کنیم. هم اکنون همه کسانی که اسمشان مطرح می شود در حد گمانه زنی است.

وی ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی هم اگر کاندیدا شوند فکر می کنم اصلاح طلبان از ایشان حمایت کنند.


آمریکا نیازمند مذاکره با ایران


شبکه تلویزیونی "راشا تودی" با اشاره به بی تاثیر بودن تحریم های اعمال شده ضد ایرانی بر کشورمان مصاحبه ای را با "هیلاری و فلینت لورت" دو کارشناس مسائل خاورمیانه انجام داده است به این موضوع اشاره کرده است.


این دو تحلیلگر آمریکائی با اذعان به بی نیازی ایران به برقراری ارتباط با آمریکا می افزایند "واقعیت اینست که برقراری مذاکره میان ایران و آمریکا در راستای منافع آمریکاست و نه ایران." این دو تحلیلگر آمریکائی همچنین افزوده اند "تصور نمی شود که سقوط دولت اسد در سوریه قریب الوقوع باشد."

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از راشا تودی، این دو کارشناس آمریکائی در کابینه دولت های "بیل کلینتون" و "جورج دابلیو بوش" نیز تحلیلگر مسائل سیاسی بوده اند. این دو تحلیلگر سیاسی در کتاب جدید خود تحت عنوان "بسوی تهران: چرا آمریکا بایستی با ایران وارد تعامل شود" نیز پیشنهاداتی را در مورد لزوم تعامل دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت آمریکا ارائه داده اند.  

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امین
-
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
۰
۰
سایت عالی شده از تغییراتی كه دادین تشكر میكنم دمتون گرم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها