گل‌محمدی:‌ به خاطر استرس توپ‌های‌مان گل نمی‌شود

مجبوریم به شکست گهر فکر کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گهری‌ها با انگیزه بالایی به مصاف ما می‌آیند اما ما مجبوریم به شکست آنها فکر کنیم.
کد خبر: ۵۳۵۳۹۳
مجبوریم به شکست گهر فکر کنیم

یحیی گل‌محمدی اظهار داشت: در بازی مقابل فجر مثل چند بازی گذشته شروعی طوفانی داشتیم و با زدن 2 گل بازی را کنترل کردیم. در ادامه چشم به ضدحملات داشتیم، حتی می‌توانستیم به گل‌های زیادی هم برسیم ولی متأسفانه در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

وی افزود: در مجموع در بازی با فجر سوار بازی بودیم و حق ما پیروزی بود، البته جا دارد برای چندمین بار از تیم فجر تشکر کنم که جوانمردانه مقابل ما بازی کردند، شکست این تیم برای هیچ تیمی ساده نیست.

گل‌محمدی در پاسخ به سوالی که چه اتفاقی افتاده که در 3 بازی گذشته سریعاً دروازه حریفان را باز می‌کنید، تصریح کرد: روزهای بسیار سختی را همراه با پرسپولیس در نیم فصل اول پشت سر گذاشتیم، اما زیاد دوست ندارم به عقب برگردم. درحال حاضر نیز وقتی ما 2 بر 1 از حریفان پیش می‌افتیم باز هم همان استرس به سراغ ما می‌آید و بچه ها کمی عصبی بازی می‌کنند به همین دلیل توپهای‌شان به گل تبدیل نمی‌شود.

وی افزود: باید با تمرینات بیشتر مشکلات را حل کنیم، چاره تمام این مشکلات فقط تمرین است نه چیز دیگری.

گل‌محمدی در مورد اینکه بالاخره در بازی مقابل فجر گل‌محمدی به عنوان سرمربی نوشته شد، نیز گفت: افتخار بسیار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس به عنوان یکی از تیم‌های خوب و بزرگ آسیا باشم. بعد از 4 سال مربیگری، به عنوانت سرمربی تیم بسیار بزرگی انتخاب شدم، از رویانیان تشکر می‌کنم و هرگز لطف او را فراموش نخواهم کرد. البته کمیته فنی و هیئت مدیره هم به من لطف زیادی داشتند که امیدوارم از این تصمیم روسفید بیرون بیایم.

وی در مورد بازی آینده سرخپوشان با گهر خاطرنشان کرد: باید روند رو به رشد خود را حفظ کنیم، بالاخره گهر نیز تیم خوبی در لیگ برتر است و با انگیزه به مصاف ما می‌آیند، برخی اوقات بازی با این تیم‌ها خیلی سخت می‌شود اما من علیرغم احترامی که برای کادر فنی این تیم قائل هستم باید بگویم که مجبوریم به برد فکر کنیم .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها