سه مرد جوان که به علت اختلاف‌حساب با همکارشان، پسر شانزده ساله او را ربوده بودند، در میدان آزادی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۳۲۹۳۴
 به گزارش پایگاه پلیس، سرهنگ ابوالقاسم باقری‌شاد، رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی در این باره گفت: شامگاه سوم بهمن فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پایتخت اعلام کرد: برادرش داریوش شانزده ساله از مقابل منزلشان در شهرستان اسلامشهر توسط سرنشینان یک دستگاه پراید مشکی ربوده شده است.

رئیس کلانتری 119 مهرآباد جنوبی افزود: به‌دنبال این موضوع بلافاصله پرونده‌ای تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد.

سرهنگ باقری‌شاد تصریح کرد: ماموران پس از دریافت مشخصات آدم‌رباها، عملیات گشتزنی را آغاز کردند تا این‌که پس از دقایقی یکی از واحدهای گشتی مشاهده کرد سه مرد جوان در حالی که هرکدام یک قبضه چاقو در دست دارند، پسر نوجوانی را کنار یک دستگاه خودروی پراید مشکی مورد ضرب و جرح قرار داده‌اند.

ماموران برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند که در این هنگام پسر نوجوان با مشاهده واحد گشت، تقاضای کمک کرد. سرنشینان پراید نیز با مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

رئیس کلانتری 119 مهرآبادجنوبی خاطرنشان کرد: در بازجویی از اعضای باند که جلیل، جلال و مهدی نام دارند؛ مشخص شد آنها «داریوش» را از اسلامشهر ربوده و سپس در تماس با خانواده وی شش میلیون تومان پول می‌خواهند که طی هماهنگی با خانواده شاکی در میدان آزادی قرار گذاشته و منتظر پدر شاکی بودند که با حضور بموقع پلیس دستگیر شدند.

باقری‌شاد یادآور شد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان با پدر داریوش همکار بوده و به‌دلیل اختلاف‌حسابی که با وی داشتند، دست به آدم‌ربایی زده‌اند که در این ارتباط پرونده متهمان برای بررسی بیشتر و کشف سایر جرایم آنان در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها