چلسی و تاتنهام پذیرای رقیبان دیرینه خود، آرسنال و منچستریونایتد هستند

هیجان در شب فوتبالی لندن

امشب باز هم نگاه‌ها متوجه لیگ برتر جزیره است، جایی که در هفته بیست و سوم این رقابت‌ها چلسی و تاتنهام در حالی پذیرای دو رقیب سنتی خود آرسنال و منچستریونایتد هستند که هم توپچی‌ها و هم شیاطین سرخ با انگیزه انتقام شکست دور رفت به این مهمانی گام می‌گذارند.
کد خبر: ۵۳۱۶۲۶

رقابت‌های این هفته در حالی پیگیری می‌شود که در حال حاضر شیاطین سرخ منچستر با 55 امتیاز پیشتاز این رقابت‌ها بوده و شاگردان آلکس فرگوسن که در دور رفت در ورزشگاه اولدترافورد و در یک دیدار زیبا مغلوب سفیدپوشان لندنی شدند، امیدوارند امشب انتقام آن شکست تلخ را بگیرند. کاری که هر چند برای طرفداران منچستر و مهاجم آماده آنها فان پرسی دور از ذهن نیست، اما تاتنهام که در دیدار رفت و با پیروزی 3 بر2 اولدترافورد را غرق در سکوت کرد با 40 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و مقابل تماشاگرانش به تکرار پیروزی می‌اندیشد.

اما آرسنال، تیم34 امتیازی و رده ششمی جدول که در بازی رفت در ورزشگاه خانگی خود امارات به شکست 2 بر یک تن داد هم با انگیزه انتقام گام به استمفوردبریج می‌گذارد.

شاید خوشحال‌کننده‌ترین خبری که انگیزه و روحیه این تیم را در آستانه این شهرآورد دو چندان کرد خبر تمدید قرارداد تئو والکات، مهاجم جوان و گریزپایشان باشد. در مقابل چلسی که با 42 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، بسیار امیدوار است که بار دیگر بر این رقیب دیرینه غلبه کرده و بیش از اینها از منچسترهای بالای جدول عقب نیفتد.

کار سخت رئال و اینتر

در لالیگای اسپانیا هم امشب رئال مادرید در مستایا باید به مصاف والنسیا برود. دیداری که در چارچوب هفته بیستم این رقابت‌ها برگزار می‌شود و رئالی‌ها با 37 امتیاز نه تنها کورس قهرمانی را به بارسلونای 55 امتیازی واگذار کرده‌اند که در روزهای گذشته درگیری و اختلاف نظر مورینیو سرمربی تیم با کریس رونالدو بالا گرفته و این اتفاق هیچ خوشایند کهکشانی‌ها نیست. والنسیای 30 امتیازی و تیم هفتم جدول گرچه به دو قطب بزرگ فوتبال اسپانیا کم نباخته است، اما همواره نشان داده از پیش بازنده نیست و می‌تواند لقمه گلوگیری برای مورینیو باشد. این در حالی است که در کشور چکمه‌ای ایتالیا هم در چارچوب هفته 21 سری آ، دو رقیب سنتی دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند. در ورزشگاه المپیک رم قرمزهای این شهر پذیرای آبی‌های میلان یعنی اینتر هستند. جدالی که خالی از جذابیت نیست، هر چند اینتر با 38 امتیاز در رده چهارم و رم با 32 امتیاز در رده ششم جدول جای دارد.

بر نامه امشب لیگ های اروپایی

لیگ برتر ـ هفته 23چلسی ـ آرسنال (17)، تاتنهام ـ منچستریونایتد (19 و 30 دقیقه)

بوندس لیگا – هفته 18نورنبورگ – هامبورگ (18)، هامبورگ – دوسلدورف (20)

لیگا – هفته 20اوساسونا – لاکرونیا (14 و 30 دقیقه)، وایادولید – ساراگوسا (19 و 30 دقیقه)، آتلتیکومادرید – لوانته (21 و 30 دقیقه)، والنسیا - رئال مادرید (23 و 30 دقیقه)، بتیس – اتلتیک بیلبائو (24)

سری A – هفته 21فیورنتینا – ناپولی (15)، کالیاری – آتالانتا، کیه وو – پارما، سیه نا – سامپدوریا، پسکارا – تورینو (17و 30 دقیقه)، رم – اینتر (23 و 15 دقیقه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها