بازیکن اخلاق بسکتبال بانوان:

حیف است با این لیگ تیم ملی نداشته باشیم

سارا صادق در دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان، نه تنها به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فصل معرفی شد بلکه عنوان بازیکن اخلاق را نیز از آن خود کرد؛ عنوانی که این بازیکن ارزش بیشتری برای آن نسبت به عنوان بهترین بازیکن فصل قائل است. او در این فصل نیز همچنان به عنوان بازیکن اخلاق شناخته می‌شود و در ترکیب گاز تهران به عنوان گارد راس می‌درخشد تا یکی از بهترین‌های بسکتبال بانوان باشد. بازیکن اخلاق بسکتبال بانوان از شرایط این فصل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان می‌گوید.
کد خبر: ۵۲۸۲۶۰

گاز تهران در این فصل یک مدعی اصلی قهرمانی است؟

بله، اوضاع بسیار خوب است و ما بازی‌های دیدنی تا این هفته از لیگ انجام داده‌ایم. ما برای مرحله پلی آف کاملا آماده هستیم و می‌خواهیم همچنان مدعی باقی بمانیم.

دیگر مدعیان را در چه سطحی می‌بینید؟

در گروه ما رقیب اصلی دانشگاه آزاد بود ولی بقیه تیم‌ها نیز سطح بالایی داشتند. تیم‌های مدعی در این فصل زیاد هستند، اما ما به این مسائل کاری نداریم و در هر بازی کاملا با انگیزه ظاهر می‌شویم. من به دلیل مصدومیت در چند مسابقه حاضر نشدم، اما آماده‌ام تا در ادامه لیگ با انگیزه تمام برای تیمم به میدان بروم.

فکر می‌کنید در نهایت چه تیمی به قهرمانی برسد؟

بیشتر تیم‌ها به مقام قهرمانی فکر می‌کنند. همه چیز به اتفاق‌های بالای جدول بستگی دارد. تیم‌هایی که بازیکن خارجی دارند از شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی برخوردارند.

گاز بازیکن خارجی ندارد؟

خیر، شرایط مالی چنین اجازه‌ای به ما نداد، با این حال ما برای قهرمانی دورخیز کرده‌ایم و می‌توانیم به این هدف برسیم.

فصل گذشته به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شدید، برای تکرار این عنوان چقدر تلاش می‌کنید؟

کسانی که در این نظرسنجی به من رای دادند لطف داشتند. سعی می‌کنم دوباره همان بازیکن اخلاق باشم و در کنار آن نیز بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام بدهم.

کدام جنبه از لیگ برای شما بیشتر راضی‌کننده است؟

رقابت‌های لیگ به صورت منظمی برگزار می‌شود و در کنار این لیگ نیز رقابت‌های دسته یک و باشگاه‌های تهران با همان نظم خاص در حال برگزاری است. بسکتبال ذاتا رشته جذابی است و به همین دلیل همه برای بازی کردن و مربیگری انگیزه دارند. مربیان واقعا دلسوزانه کار انجام می‌دهند و حتی از جیب خود هزینه می‌کنند تا تیم‌های تحت هدایتشان در لیگ باقی بمانند. با این انگیزه‌ها در آینده اتفاق‌های بهتری می‌افتد.

از حقوقی که از باشگاهتان می‌گیرید، راضی هستید؟

بله، بسیار راضی هستیم. برخی بیشتر می‌گیرند و برخی کمتر، اما در مجموع همه راضی هستیم. البته بسیاری از تیم‌ها حامی مالی ندارند و نمی‌توانند به بازیکنان حقوقی پرداخت کنند.

درباره تیم ملی و غیبت این تیم در رقابت‌های برون‌مرزی چه نظری دارید؟

واقعا حیف است که با چنین لیگ جذابی جایی در رقابت‌های بین‌المللی نداشته باشیم. ما اردوهای کمی داریم و سه سال است که وضع مشخصی نداریم. بازیکنان از انگیزه زیادی برخوردار هستند و همین انگیزه سطح لیگ را بالا برده و رقابت‌ها را دیدنی‌تر کرده است، اما متاسفانه تیم ملی نمی‌تواند در رقابت‌های بین‌المللی شرکت کند. شاید تا پایان عمر بازیگری ما این فرصت مهیا نشود، اما حداقل امیدوارم برای نسل جوان‌تر فرصت بازی کردن در تیم ملی به وجود بیاید.

فکر می‌کنید تا چه زمانی بتوانید بسکتبال بازی کنید؟

تصمیمی در رابطه با خداحافظی ندارم، اما اگر قرار باشد روزی چنین اتفاقی بیفتد دوست دارم در اوج کارم باشد.

هیلدا حسینی‌خواه / گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها