بررسی «دیابت» در رادیو ایرانصدا

برنامه "پایگاه تندرستی" که به همت گروه دانش و فناوری رادیو ایرانصدا تهیه می‌شود،این هفته موضوع " بیماری دیابت و راه های کنترل آن " را بررسی می کند.
کد خبر: ۵۱۶۶۵۱

  به گزارش روابط عمومی رادیو ایرانصدا، عوامل ابتلا به بیماری و ضرر هایی که برای افراد به دنبال دارد در برنامه پایگاه تندرستی  این هفته با حضور دکتر حسین دلشــاد فوق تخصص غدد درون ریز و متابولیسم"  این علائم‌ها بررسی می شود.

پایگاه تندرستی یک برنامه گفت وگو محور است که هر هفته به موضوعات علمی و پزشکی می‌پردازد.

این برنامه روزیکشنبه 28آبان ساعت 9:30 دقیقه به تهیه‌کنندگی و سردبیری اعظم‌السادات جعفرآبادی و گویندگی دکتر قربانی به صورت تولیدی از شبکه‌ رادیویی ایران‌صدا پخش می‌شود.

حضور بنیانگذار سیر و سفر ایران در رادیو ایرانصدا

گروه دانش و فناوری رادیو ایرانصدا در برنامه "مستند گزارشی تلاشگران"  با چهره‌های موفق علمی و اقتصادی کشور به بحث و گفت‌وگو می پردازد.

برنامه "مستند گزارشی تلاشگران" با این هدف تهیه شده تا تجربیات افراد موفق و خلاق، در حوزه های علمی و اقتصادی را به جوانان امرو زی منتقل کند.

حسن مومنی بنیانگذار سیرو سفر ایران، دارنده نخستین خط تولید اتوبوس های vip در کشور،دارای بیش از 4 دهه تجربه فعال در حمل و نقل بین شهری مهمان این برنامه است.

مستند گزارشی تلاشگران که روزهای پنجشنبه ساعت 20 از رادیو ایرانصدا پخش می شود، به تهیه کنندگی سارا عشقی نیا و سردبیری مازیار دشتبان تهیه می شود.

تولید محلول ضد عفونی کننده بدون الکل به دست محقق ایرانی

گروه دانش و فناوری رادیو ایران‌صدا در برنامه " مستند گزارشی تلاشگران"  بایکی از چهره های موفق علمی کشور دکتر سلحشور کردستانی پژو هشگر و عضو هیات علمی دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیر کبیر به گفت و گو می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران‌صدا، دکترسهیلا سلحشور کردستانی پژوهشگر و محقق که تا کنون 20 مورد ثبت اختراع داشته که 5 مورد آن در سطح بین‌المللی به ثبت رسیده است.کردستانی علاوه بر کسب جایزه برتر جشنواره شیخ بهایی و خوارزمی، جایزه نوآوری و شکوفایی بنیاد ملی نخبگان را از آن خود کرده است.

پانسمان بیواکتیو برای درمان زخم، این محصول برای ترمیم زخم‌ها به کار می‌رود که مهم‌ترین آنها بند آورنده خون است. این محصول به دو صورت بندآورنده خونریزی‌های وریدی و خونریزی‌های شریانی تولید می‌شود.

برنامه " مستند گزارشی تلاشگران " با این هدف تهیه شده تا تجربیات افراد موفق و خلاق، در حوزه های علمی و اقتصادی را به جوانان امرو زی منتقل کند.

تلاشگران که روزهای پنجشنبه ساعت 20 از رادیو ایرانصدا پخش می شود، به تهیه کنندگی سارا عشقی نیا و سردبیری مازیار دشتبان تهیه می شود.

علاقمندان می‌توانند به آدرس اینترنتی رادیو ایران‌صدا به نشانی www.iranseda.ir مراجعه و ضمن شنیدن این برنامه، فایل صوتی آن را دریافت کنند.

خانواده شهدا مهمان ویژه رادیو مهر است

رادیو فصلی مهر به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان کربلا تا دهه محرم هر روز با خانواده شهدا و جانبازان گفت و گو دارد.

به گزارش روابط عمومی رادیو فصلی مهر، این بر نامه با حضور منصوره کرمی همسر دانشمند شهید "مسعود علی محمدی" استاد فیزیک دانشگاه تهران که در بامداد 22 دی ماه 1388 ترور و به درجه رفیع شهادت رسید مهمان برنامه صبحگاهی رادیو فصلی مهر خواهد بود.

این برنامه روز یکشنبه 28 آبان از ساعت 9 تا 9:30 صبح با سردبیری آرمان ستوده، تهیه رضا ساکی و گویندگی فاطمه نیرومند بر روی موج اف ام فرکانس 105،5 مگاهرتز در تهران و از طریق فرستنده های دیجیتال در سراسر کشورقابل دریافت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها