فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی آخر هفته

آقای مهربان با شب واقعه می‌آید

در تعطیلات آخر هفته ( پنجشنبه و جمعه 6 و7 مهر ماه) مصادف با روزهای پایانی هفته دفاع مقدس و سالروز ولادت با سعادت هشتمین خورشید امامت ، فیلم های سینمایی، تلویزیونی ایرانی و خارجی و انیمیشن از شبکه‌های سیما روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: ۵۰۴۳۷۲

به گزارش روابط عمومی سیما، بینندگان می توانند در روزهای پایانی هفته فیلم های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن«بیا ازگذشته ها حرف بزنیم»، «دست ها نگاه می‌کنند»، «آقای مهربان»، «به کبودی یاس»، « آلبرت دوست نامرئی من» ، «شب واقعه »، « روز هفتم» ، «ستاره های روی زمین » ، « به آهستگی » ، « لبخند در مراسم ترحیم »، « بر من حکمرانی »،  « توطئه ویل بی » ، « آستریکس و نبرد بزرگ »، «سه تفنگدار» ، « اینجا دلتنگی نیست»، « همسنگار »، « معجون جادویی »، « میلیونر زاغه نشین » و « آوای نقاره ها » را تماشا کنند.

 شبکه یک

فیلم تلویزیونی "بیا از  گذشته‌ها حرف بزنیم" به کارگردانی و نویسندگی حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی 30دقیقه بامداد روز جمعه 7 مهر از شبکه یک سیما پخش می شود.

 در این فیلم ثریا قاسمی ، زنده یاد مهین شهابی و پوراندخت مهیمن بازی می کنند.

موضوع فیلم درباره کاروانی زیارتی است که از تهران به مشهد می رود.  فیلم تلویزیونی " بیا از گذشته حرف بزنیم " از تولیدات گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما است.

شبکـه یک سیما برای ساعت 16روز جمعه 7 مهرماه فیلم سینمایی « دست ها نگاه می‌کنند » به کارگردانی  ابراهیم شیبانی و تهیه کنندگی سعید سعدی را برای پخش در نظر گرفته است.

فیلم سینمایی « دستها نگاه می‌کنن د» در مورد نویسنده ای ارمنی است که در داستان های جنگی مشهور و در صف اول قرار گرفته متوجه می‌شود که تمام وقایع و شخصیت اصلی داستان او یعنی "کربلایی حسین" واقعی هستند . او که قبلا اعتقادی به ارزش‌ها و نگرش‌های ماورایی در جنگ نداشته به باورهای تازه‌ای از این مضامین و شناخت تازه‌ای از شخص "کربلایی حسین" می‌رسد.

بهنوش بختیاری ، آتیلا پسیانی و سعید پورصمیمی در این فیلم از تولیدات سال جاری مرکز سیما فیلم به عنوان  نقش‌های اصلی حضور دارند.

 شـبـکـه دو

انیمیشن « آقای مهربان » به کارگردانی علیرضا گلپایگانی فر، از تولیدات مرکز پویانمایی صبا، پنجشنبه 6 مهرماه ساعت 14:30روی آنتن شبکه دو سیما می رود‌.

مضمون داستان پویانمایی «آقای مهربان» سیره عملی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است .

فیلم سینمایی «به کبودی یاس» به کارگردانی جواد اردکانی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری پنجشنبه 6 مهرماه ساعت  21 از شبکه دو سیما پخش می شود. 

در خلاصه داستان فیلم آمده : " برونسی" فرمانده‌ای است که لحظه‌ای در اصول خود تردید نمی‌کند ، "برونسی " از جبهه به شهر می‌آید تا همزمان عملیات خیبر را جمع‌ کرده و برای عملیات بدر به جبهه بروند، اما هر یک از آنها مسائلی دارند که "برونسی "باید حل کند.

محمد تقی نژاد ، علی بکانیان و حسن چودن در فیلم سینمایی « به کبودی یاس» بازی کرده اند.

عصر روز جمعه ساعت 17:30 فیلم سینمایی «آلبرت دوست نامرئی من » به کارگردانی یورگو پاپاواسیلیو و تهیه کنندگی آرنو اُرتمیر ازشبکه دو سیما روی آنتن می رود.

فیلم سینمایی « شب واقعه » با بازی حمید فرخ نژاد، لادن مستوفی، باران کوثری و حبیب دهقان نسب ، جمعه 7 مهرماه ساعت 21 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

چهلمین روز بعد از آغاز جنگ تحمیلی، دریاقلی سورانی پس از آن که خانواده اش را از شهر آبادان راهی می‌کند، به اوراق فروشی خود در حاشیه بهمن شیر برمی گردد و با ماجراهایی روبرو می شود...

فیلم سینمایی « شب واقعه » به کارگردانی شهرام اسدی و تهیه کنندگی سیداحمد میرعلایی در سال 1387 ساخته شده است.

فیلم تلویزیونی « روز هفتم » به کارگردانی محمد پورضرغام و تهیه کنندگی پرویز امیری ، جمعه 7 مهرماه ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش می شود.

این فیلم با بازی ارسطو خوش رزم، صدرالدین شجره، مجید مشیری، بیتا خردمند، قدرت الله دلاوری، سید مهدی حسینی داستان پدر و مادری را روایت می‌کند که فرزند خود را به مشهد برده‌اند تا شفا پیدا کند. مادر کودک نذر کرده که در حرم حضرت امام رضا (ع) هفت روز مجاور شود، اما در روز ششم حال کودک بدتر می‌شود و با پافشاری پدر، مادر راضی می‌شود که کودک را به تهران بازگردند.

شـبـکـه سـه

فیلم سینمایی « ستاره های روی زمین» به کارگردانی امیر خان ، جمعه 7 مهرماه ساعت 9:20 از شبکه سه سیما باز پخش می شود.

در این فیلم امیر خان و دارشیل سافاری بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی « به آهستگی » جمعه 7 مهرماه ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

داستان فیلم در محمود کارگر جوشکار ساده راه آهن است که دور از خانواده در جنوب کار می کند. به او خبر می رسد که زنش پری که دچار بیماری عصبی است، مدتی است از خانه رفته و فرزندش را پیش مادر و پدر محمود گذاشته است. محمود با وجود سخت گیری های کارفرمایش، به خانه اش در کرج برمی گردد و ...

محمدرضا فروتن، نیلوفرخوش خلق و شاهرخ فروتنیان به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی جهانگیز کوثری از جمله بازیگران این فیلم سینمایی می باشند.

فیلم سینمایی « لبخند در مراسم ترحیم » به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی امان اله پیشنماززاده ، جمعه 7 مهر ماه ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش می شود .

در این فیلم با بازی آناهیتا همتی ، اردلان شجاع کاوه و مریم معصومی خواهید دید؛ پژمان استاد نقاشی دانشگاه هنر است که تصورمی کند، کسی قدر آثار و هنرش را نمی داند. او به این موضوع معترض است و به همین دلیل معتقد است که از جمله هنرمندانی است که بعد از مرگش معروف می شود. بر اثر شوخی یکی از دانشجویان که از او آزرده است خبر مرگش به صورت پیامکی منتشر می شود و...

شـبـکـه چـهـار

فیلم سینمایی « بر من حکمرانی » به کارگردانی مایک بیندر ، با بازی آدام سندلر و دان چیدل، محصول سال 2007 آمریکا ، پنجشنبه 6 مهرماه ساعت 16 از شبکه چهار سیما بازپخش می شود .

علاقه مندان برنامه « سینما 4 » جمعه 7 مهرماه ساعت 20:30 می توانند فیلم سینمایی « توطئه ویل بی » به کارگردانی رالف نلسون را تماشا کنند.

 مایکل کین و سیدنی پوشر در فیلم سینمایی « توطئه ویل بی » محصول سال 1957 انگلستان به ایفای نقش پرداختند.

شـبـکـه تـهــران

انیمیشن « آستریکس و نبرد بزرگ » به کارگردانی فیلیپ گریموند ، محصول سال 1989 کشورهای آلمان و فرانسه ، پنجشنبه 6 مهرماه ساعت 13:30در قالب برنامه « تماشاخانه » مهمان بچه های شبکه تهران می شود. 

40 دقیقه بامداد روز جمعه 7 مهرماه فیلم سینمایی « سه تفنگدار » به کارگردانی کول اس. مک کی از شبکه تهران بازپخش می شود. 

هیتر هیمنس ، ژین ، آلن راچینز، کیت آلن و میشله بوید درفیلم سینمایی« سه تفنگدار » محصول سال 2011 کشورهای هنگ کنگ و چین بازی کرده اند .

فیلم تلویزیونی « اینجا دلتنگی نیست» به کارگردانی مهیار عبدالملکی و تهیه کنندگی حسین بخشی پور، جمعه 7 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه تهران پخش می شود.

این فیلم تلویزیونی به گوشه‌ای از زندگی دختر دانشجویی به نام فاطمه می پردازد که با پدربزرگ و مادربزرگ خود زندگی می کند و در حادثه ای پدر و مادر خود را از دست داده است. وی به اصرار پدربزرگ خود به مشهد می آید و در مشهد زندگی او دچار اتفاقاتی می گردد.

زهرا پیرهادی، امیر بارانلویی، پیام اسکندری، حشمت آرمیده و وحید اسماعیلی درفیلم تلویزیونی « اینجا دلتنگی نیست» حضور داشتند.

شـبـکـه شمـا

فیلم تلویزیونی « همسنگار» پنجشنبه 6 مهرماه ساعت 23 از شبکه شما پخش می شود.

در این فیلم خواهید دید: پس از محاصره شهرهای آبادان و خرمشهر توسط نیروهای عراقی تنها راه خروج از شهر بهمنشیرمی باشد و مردم منطقه در وضعیت نابسامانی به سرمی برند...

حمید با نمکی، حسین قفلی ، مهتاب صداقت و عباس جوادی از بازیگران اصلی فیلم تلویزیونی « همسنگار» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی هومن کبیری می باشند .

فیلم تلویزیونی « معجون جادویی » به کارگردانی و تهیه کنندگی علی حلوی ، از تولیدات صدا و سیمای مرکز گیلان ، جمعه 7 مهرماه ساعت 13:30 از شبکه شما روی آنتن می رود.

در این فیلم می بینیم : تراب گیلدهی ، پیرمرد رستوران داری است که تنها زندگی می کند و سال ها پیش همسر خود را از دست داده است و در پیرانه سری عاشق زن جوانی می شود و از او تقاضای ازدواج می کند اما پاسخ او منفی است، او دل شکسته و سرخورده است در خلوت خود فرو می رود اما...

 ساقی زینتی ، مینا نوروزی ، اسماعیل حاجتی و رسول حق دوست در این فیلم بازی می‌کنند.

شبکه آموزش

فیلم سینمایی « میلیونر زاغه نشین» به کارگردانی دِوپاتل  و آنیل کاپور ، جمعه 7 مهرماه ساعت 10 از شبکه آموزش پخش می شود.

فیلم سینمایی « میلیونر زاغه نشین» محصول سال 2008 درکشورهای انگلستان و آمریکا ساخته شده است .

 شـبـکـه قرآن و معارف سیما

فیلم تلویزیونی «آوای نقاره‌ها» به کارگردانی جواد مزدآبادی جمعه 7 مهرماه ساعت 15 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

شهرام عبدلی، جلال طباطبایی ، سیامک اشعریون، آهو خردمند، حسن اسدی، کاوه سماکباشی، افشین سنگچاپ، امید متقی و مریم سلطانی در این فیلم مناسبتی بازی کرده اند.

این فیلم در بستری اجتماعی قصه چهار نفر را روایت می‌کند که در پایان در حرم امام رضا (ع) گره هر داستان گشوده می‌شود .

شبکـه نمـایـش

فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و انیمیشن « تله روباه »، « آن شرلی دختری با موهای قرمز(قسمت 6) » ، « دیوانگی »، « امتیاز » و « محاصره قلعه » پنجشنبه 6 مهرماه ساعت 13، 15 ، 17،  21 و 23 از شبکه نمایش پخش می شود.

فیلم سینمایی «گزارش اقلیت» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ، پنجشنبه 6 مهرماه ساعت 19 برای پخش از شبکـه نمایش در نظر گرفته شده است.

در این فیلم که محصول سال 2002 آمریکا است تام کروز، کولین فارل ، سامانتا مورتون و ریچارد کوکا ایفای نقش می‌کنند.

فیلم های سینمایی و تلویزیونی « لیست انتظار »، « آن شرلی دختری با موهای قرمز (قسمت7) »، « یوگی خرسه »،« هالک شگفت انگیز 1» ،« سلطان کمدی » و « آدم » جمعه 7 مهرماه ساعت13، 15، 17  ،19 ، 21 و 23  از شبکه نمایش روی آنتن می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها