سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک موبایل قاپ در میدان قدس خبر داد و گفت: این متهم پس از ربودن تلفن همراه یک زن، توسط شهروندان دستگیر و به ماموران تحویل داده شد.
کد خبر: ۴۹۵۶۶۰

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین از پایگاه پلیس، سرهنگ مهدی رضایانی گفت: روز گذشته یکی از کسبه محدوده میدان قدس با مرکز فوریت های پلیس تماس گرفته و خبر از دستگیری یک سارق توسط شهروندان را اعلا م کرد.

وی افزود: بلافاصله ماموران گشت کلانتری 101 تجریش به محل اعلام شده اعزام شده و ضمن بررسی موضوع، متهم را که توسط شهروندان «طناب پیچ» شده بود، تحویل گرفته و به خودروی پلیس منتقل کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران اضافه کرد: در تحقیقات ماموران مشخص شد که این متهم اقدام به ربودن تلفن همراه یک زن در این محدوده کرده است که بر همین اساس، زن مذکور به ماموران گفت هنگام خرید در این محدوده بوده است که ناگهان متهم به وی حمله کرده و با استفاده از ترس و غفلت وی، تلفن همراهش را ربوده است.

سرهنگ رضایانی اظهار داشت: همزمان با این اتفاق تعدادی از کسبه و اهالی محل که شاهد ماجرا بودند به تعقیب متهم پرداخته و چند متر آن طرف تر موفق به دستگیری وی می شوند.

وی افزود: متهم که «پژمان» نام دارد به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و اقرار کرد که با تعقیب زنان و دختران از غفلت آنها استفاده کرده و ضمن حمله به آنها تلفن همراه یا کیفشان را به سرقت می برد.

گفتنی است؛ با توجه به اعتراف صریح متهم، پرونده تکمیل و برای مقام قضایی ارسال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها