بازداشت 9 سارق معتاد

رییس کلانتری 171 مصطفی خمینی از دستگیری 9 سارق که جهت تامین مواد مخدر اقدام به سرقت می کردند، خبر داد.
کد خبر: ۴۹۲۹۴۷

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رییس کلانتری 171 مصطفی خمینی گفت: چندی پیش در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و شکایت تعدادی از شهروندان محله «مرتضی گرد» در خصوص سرقت های اخیر در این محله، عوامل تجسس این یگان تحقیقات خود را جهت شناسایی متهمان آغاز کردند.

وی افزود: ماموران در بررسی های خود موفق شدند مخفیگاه تعدادی از سارقان را در خیابان «فرهمند» شناسایی کنند  که نیمه شب گذشته 14 مرداد سال جاری و با زیر نظر گرفتن محل و گرفتن مجوز از مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند 9 سارق معتاد را دستگیر کنند.

سرگرد منصور زمانی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان که «مهدی»، «رسول»، «حسن»، «محمود»، «اکبر»، «ناصر»، «نسترن»، «رقیه» و «مریم» نام داشتند سه قبضه قمه، یک تیغ موکت بری و تعدادی اموال مسروقه از جمله یک خودروی سواری پراید، یک موتورسیکلت، یک دوربین عکاسی، دو ضبط خودروی سواری،10 تلفن همراه، دو کپسول اکسیژن کشف شد.

رییس کلانتری 171 مصطفی خمینی تصریح کرد: همچنین مقادیری مواد مخدر، یک ترازوی دیجیتال، تعدادی پایپ،15 عدد فندک اتمی و... کشف شد که ماموران متهمان را به همراه اموال مکشوفه جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر به کلانتری انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها