نقش نویسندگان جانباز و ایثارگر در پیشبرد ادبیات دفاع‌مقدس بررسی شد

نویسندگان و محققان غربی زانو زدند!

جمعی از نویسندگان جانباز و ایثارگران فرهیخته، با حضور «سید محمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «مسعود زیبافان» مشاور رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل شدند.
کد خبر: ۴۸۴۴۴۳

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی،اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در آیین تجلیل از نویسندگان جانباز که جمعی از مسوولان بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی و جمعی از جانبازان و خانواده های شهدا و ایثارگران حضور داشتند، از 43 نویسنده جانباز از سراسر کشور تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم از «نورالدین عافی»،‌ جانباز و راوی کتاب «نورالدین پسر ایران» که مزین به دستخط رهبر معظم انقلاب نیز است و «معصومه سپهری» همسر یکی از جانبازان سرافراز اسلام آن را به رشته تحریر درآورده است، تقدیر شد.

همچنین از «گلعلی بابایی»، نویسنده کتاب های «همپای صاعقه» و «ققنوس فاتح» که این دو کتاب نیز مزین به دستخط مقام معظم رهبری است، با اهدای لوح یادبودی از سوی «مسعود زریبافان» مشاور رییس جمهور تجلیل شد.

در این مراسم از نویسندگان جانبازی که اثرات هنری آن ها تقدیر ملی و استانی شده بود نیز قدردانی و تقدیر شد.

این افراد به عنوان نویسنده و شاعر برگزیده موفق به دریافت لوح تقدیر از استان های خود و یا خارج از کشور شده اند.

در این مراسم که همراه با پخش سمفونی ایثار، نماهنگ تصاویر جانبازان در دوران جنگ تحمیلی و دیدار آن ها با رهبر معظم انقلاب برگزار شد، تعدادی از نویسندگان جانباز به بیان مشکلات خود در زمینه چاپ و توزیع کتاب های تالیف شده خود پرداختند و خواستار همکاری بیشتر بنیاد شهید و امور ایثارگران با این قشر ایثارگر و فرهنگی شدند.

در مراسم تجلیل از نویسندگان جانباز که در هتل انقلاب تهران برگزار شد، افزون بر سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسعود زریبافان معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان نماینده ولی فقیه در امور ایثارگران، سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری و جمعی از نویسندگان جانباز و اهالی قلم حضور داشتند. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها