در شهرهای بزرگ آدم کوچولوها پنهان هستند. این یک فیلم علمی تخیلی نبوده بلکه یک واقعیت است چرا که اسلینکاچو، هنرمند بریتانیایی با گذاشتن آدمک های کوچکی در پیاده روها قصد دارد به زندگی روزمره ساکنان شهرهای بزرگ رنگ و رویی تازه ببخشد.
کد خبر: ۴۷۸۵۰۲

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از جنتساید، اسلینکاچو، هنرمند بریتانیایی به خلق آدمک های کوچولو در حال انجام کارهای مختلف در خیابان های شهرهایی که به آنها سفر می کند ادامه داده و آنها را در پیاده روها برای جلب توجه افراد کنجکاو  و به ویژه دقیق به نمایش می گذارد.

تا کنون آثار مینیاتوری این هنرمند در شهرهای گوناگون اروپا از جمله لندن، آنتورپ ، برلین و بسیاری دیگر مورد استقبال ساکنان این شهر ها قرار گرفته است.

طرح اسلینکاچو موسوم به " لیتل پیپل پراجکت" از سال 2006 آغاز شد. هنرمند پس از خلق این آثار مینیاتوری آنها را در خیابان به نمایش گذاشته و هدف اصلی اش از این کار تشویق شهروندان به دقت بیشتر در مورد محیط پیرامونی زندگیشان است.

سپس عکس این آثار و صحنه های آن که نشان دهنده انزوا و سودای زندگی در یک شهر بزرگ است در سایتهای اینترنتی پخش می شود که به مراتب جذابتر از اصل این آثار مینیاتوری است.

در تمام صحنه هایی که این هنرمند خلق می کند می تواند تا اندازه ای طنز و گاهی امید را مشاهده کرد.

اسلینکاچو پس از کار گذاشتن آدمک هایش در خیابان های یک شهر از ساکنان آن می خواهد تا با دقت بیشتری به جستجو و یافتن آنها بپردازند. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها