با کلی امید و آرزو و البته هزینه و مخارج، ازدواج کرده‌اید و به پولی نیاز دارید که همین ابتدای زندگی برای تهیه یک چاردیواری یا لوازم آن باید پرداخت کنید. دستتان تنگ است؟ از تاریخ عقد تا پایان سال بعد، فقط یک بار مبلغ سه میلیون تومان تسهیلات ازدواج (جمعا شش میلیون تومان) به هر زوجی تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۴۷۱۳۹۹

به پایگاه اینترنتی http:‌/‌‌/‌ve.cbi.ir رفته، فرم مخصوص تقاضای وام را تکمیل کنید. پس از ثبت تقاضا و اعلام کد رهگیری 10رقمی، آن را یادداشت کرده، طی سه تا چهار روز آینده مجددا به همین نشانی اینترنتی مراجعه کنید تا بدانید برای دریافت وام و ارائه مدارکتان باید به چه شعبه‌ای بروید.

در صورتی که طی این مدت وضعیت وام خود را پیگیری نکنید، تقاضایتان حذف می‌شود.

مدارک مورد نیاز:

1‌‌ـ‌ اصل و کپی کارت ملی (موقت یا دائمی) برای زوجین و ضمانت‌کننده‌های آنها.

2‌‌ـ‌ کد پستی10 رقمی و نشانی محل سکونت.

3‌‌ـ‌ مدرکی دال بر تابعیت ایران (سند ازدواج کسانی که خارج از کشورند، همان گواهی ازدواجی است که مُهر کنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در آن کشور را دارد.

اقرارنامه یا هر مدرک مشابهی که مراکز اقلیت‌های دینی به همین منظور صادر می‌کنند نیز معادل عقدنامه به‌حساب می‌آید و این متقاضیان هم می‌توانند از تسهیلات ازدواج استفاده کنند).

یادتان باشد از تاریخ عقد فقط تا پایان سال بعد فرصت استفاده از تسهیلات ازدواج را دارید و این وام یک بار به زوجین تعلق می‌گیرد.

4‌‌ـ‌ اصل و کپی سند ازدواج.

5‌‌ـ‌ اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه طرفین.

6‌‌ـ‌ اصل و کپی شناسنامه‌های ضمانت‌کننده‌های طرفین.

این مدارک را همراه با کد رهگیری 10 رقمی اعلام شده از سوی پایگاه اینترنتی یادشده، به بانک عامل ببرید. بازپرداخت وام ازدواج 36 ماهه بوده، زمان پرداخت اولین قسط آن یک ماه پس از دریافت وام است و چهار درصد کارمزد نیز به آن افزوده می‌شود. زندگی شیرین و شادی داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها