پلیس خواستار همکاری شهروندان شد

کودکی که مفقود شد

پلیس بریتانیا پس از پنج سال هنوز امیدوار است که مدلین مک کان، کودک مفقود شده در پرتغال را زنده بیابد.
کد خبر: ۴۶۹۲۳۸

به گزارش روز پنجشنبه جام جم آنلاین به نقل از یورونیوز، پلیس اسکاتلندیارد با انتشار تصویری که چهره کنونی این دختر در سن هفت سالگی فرض شده است خواستار همکاری شهروندان اروپایی برای یافتن وی شده است.

اندی رد وود، سربازرس پلیس اسکاتلندیارد می‌گوید: امروز به این دلیل ما اینجا هستیم که به طور ویژه درباره زنده بودن این کودک درخواست اطلاعات کنیم. بنابر این من از مردم می‌خواهم درصورتی که اطلاعی دارند ما را یاری کنند. به این تصویر منتشر شده دقت کنید و اگر درباره محل اقامت وی یا اینکه چه بر سرش آمده خبری دارید با ما تماس بگیرید.

مدلین سه ساله، سوم ماه مه سال ۲۰۰۷ میلادی به همراه خانواده‌اش در سفری تفریحی به «پریا دا لوز» پرتغال مفقود شد.

کلارنس میتشل، سخنگوی خانواده مک کان می‌گوید: خانواده مک کان می‌خواهد که در برابر این موضوع مقاوم باشد. آن‌ها مثل پنج سال گذشته همچنان دعا می‌کنند، مثبت اندیش‌ و امیدوارند. این امر به موفقیت می‌انجامد و سرانجام کسی در جایی او را تشخیص خواهد داد و او نیز همچنان قادر خواهد بود که با خانه بازگردد.

خانواده مک کان تاکنون ۵۵۰ هزار پوند از دو روزنامه بریتانیایی به عنوان خسارت دریافت کرده‌اند. این دو جریده گمانه زنی کرده بودند که آنان فرزندشان را به قتل رسانده‌اند.

سال گذشته میلادی نیز این خانواده در نامه‌ای خطاب به دیوید کامرون، نخست وزیر بریتانیا عنوان کردند که نه مقامات بریتانیا و نه مقامات پرتغالی به اندازه کافی روی پرونده مفقود شدن کودکشان کار نکرده‌اند و از این رو خواستار اقدامی موثر شدند.

نخست وزیر بریتانیا از پلیس لندن خواسته است تا تحقیقات تازه‌ای را درباره این پرونده از سرگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها