خودفروخته عامل اسرائیل

لقب جدید ضدانقلاب به رضا پهلوی

مصاحبه رضا پهلوی با تلویزیون کانال 10 رژیم صهیونیستی رسوایی دیگری بر رسواییهای خاندان پهلوی افزود.
کد خبر: ۴۶۸۲۰۳

این مصاحبه آنقدرزشت و سخیف بود که حتی با واکنش منفی رسانه های ضد انقلاب مواجه شد به طوری که سایت ضد انقلابی گویانیوز از وی به عنوان عامل اسرائیل و خود فروخته یاد کرد .

سایت ضد انقلابی گویانیوز نوشت: آقای پهلوی در مصاحبه با کانال تلویزیونی اسرائیل باز هم مانند گذشته خود را قیم همه ملت ایران دانسته و از طرف آنان حرف زد، مردم را به عنوان پیاده نظام و تحت فرمان رژیم اسرائیل معرفی کرد، مهمتر از همه اینکه شاید برای اولین بار در چنین سطحی به شکل عریان تقاضای کمک مالی و تکنولوژیک از رژیم اسرائیل به میان آورد و اظهار داشت که اگر چنین کمکی عرضه شود ایشان به میان مردم ایران رفته و خواهند گفت خودتان انتخاب کنید یا دست دوستی با اسرائیل بفشارید و یا اسرائیل با بمب می آید.

آقای پهلوی با یک فلاش بک سریع می توانست حتی به آرشیو مصاحبه های پدر خودش در ردای پادشاه سابق ایران نگاه کند و از نوع نگاه او به اسرائیل در اواخر سلطنتش کمی بیاموزد. مثلا آقای پهلوی می توانست به گفتگوی پدرش با مایک والاس در مورد رژیم اسرائیل و نفوذش در آمریکا توجه نماید.

گویانیوز با اشاره به اینکه سخنان رضا پهلوی در تضاد با حفظ تمامیت ارضی ایران است نوشت:زیان ها و تبعات حرف ها و موضع گیری های آقای پهلوی برای مردم ایران ابعادی بین الملی دارد. کافی است نگاه کوتاهی به به جهان عرب بیندازیم. به دلیل نوع نگاه ایران به موضوع اسرائیل، قسمت عمده ای از اعراب به ایران با دیده احترام می نگرند.

 نگرانی از مذاکرات هسته ای

 نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در پی مذاکرات اخیر 1+5 و ایران در استانبول به انتقاد از موضع واشنگتن پرداخته و بسیار نگران از حل مسالمت آمیز موضوع هسته ای ایران است، در مراسم یادبود هولوکاست سخنان مضحکی را علیه ایران مطرح کرد.

 روزنامه هاآرتض در مطلبی تحت عنوان " ترس نتانیاهو از حل مساله هسته‌ای ایران" می نویسد: در صورتی که موضوع هسته ای ایران حل شود اسرائیل دیگر بهانه‌ای برای تهدید تراشی ندارد.

در بخش دیگری از این مطلب آمده بود: مراسم یادبود هولوکاست امسال آخرین بار است که نتانیاهو می‌تواند آشوویتس و فردو را با هم مقایسه کند، ‌زیرا از این به بعد از این سوال مطرح می‌شود که "پس دیمونا چه می‌شود؟"

در ادامه این مراسم "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی نیز خواستار عبرت گرفتن از کشتار یهودیان شد و ادعا کرد: ایران محور تهدیدات وجودی علیه اسرائیل و تروریسم بوده و همچنین تهدیدی برای صلح جهانی محسوب می شود.

 آرزوی بازگشت به قدرت

محمدرضا عارف، عبدالله نوری، کمال خرازی ، کاندیدای اصلاح‌طلبانی هستند که می‌خواهند به قدرت بازگردند.

سایت ضد انقلابی خود نویس با انتشار مطلبی تحت عنوان«اصلاح‌طلبان در آرزوی بازگشت به قدرت» نوشت:

در حالی که بیش از یک سال است که میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو کاندیدای معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری گذشته، در حصر خانگی به سر می‌برند، یک اصلاح‌طلب گفته است «ااصلاح‌طلبان باید ضمن پرهیز از اتلاف وقت هر چه سریع‌تر کارهای انتخاباتی خود را آغاز کرده و کاندیدای مورد نظر را اعلام کنند.»

 سبزها وقهرمان پروری

در حالی که بسیاری از رسانه‌های سبز همواره آیت‌الله وحید خراسانی را به‌عنوان یکی از مراجع تقلید مخالف حاکمیت معرفی می‌کنند؛ وی در تازه‌ترین اظهارنظر خود با دفاع از «نظام اسلامی»، بر همان فتوای مشهور آیت‌الله خمینی که گفت «حفظ نظام از اوجب واجبات است» صحه گذاشته است.

سایت ضد انقلابی خود نویس با انتشار مطلبی تحت عنوان«این مرجع تقلید را هم به‌خاطر بسپارید!» نوشت: پرسش اصلی این است که چرا جای خالی این خبر در تمامی رسانه‌های منتقد دولت و نیز رسانه‌های سبز خالی است؟ مگر نه این است که پیش از این رسانه‌های سبز چهره‌ این آیت‌الله را به عنوان مخالف تمام عیار حاکمیت معرفی کرده بودند؛ حال چرا این سخن اصلی و مهم او که می‌تواند تمام گفته‌های پیشین وی را نقض کند پوشش نمی‌دهند؟

در واقع موضوع اینجاست که منتقدان حاکمیت و به‌خصوص سبزها، بیشتر از آنکه یک مقام عالی مذهبی یا نظامی با حاکمیت و نظام مخالف باشد، سعی می‌کنند (در جهت نیازهای خود به یک قهرمان) از درون سخنان این فرد آنچه مورد علاقه‌شان است را بیرون بکشند و کلیت سخنان او را بایکوت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها