در حالی که به اعتراف رسانه های معتبر جهان میلیونها نفر در راهپیمایی 22بهمن در سراسر ایران اسلامی شرکت کردند خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس درگزارش مغرضانه ، حضور میلیونی مردم را دهها هزار نفری خواند و به نمایش ماکت هواپیمای بدون سرنشین RQ-۱۷۰ آمریکا در میدان آزادی پرداخت.
کد خبر: ۴۵۶۶۰۷

آسوشیتدپرس ضمن تلاش برای کم رنگ جلوه دادن حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت: یک ماکت از هواپیمای بدون سرنشین RQ-۱۷۰ با ابعاد واقعی که ایرانی ها در دسامبر گذشته موفق به فرونشاندن آن در خاک خود شدند، در میدان آزادی نمایش داده شد.

شعار علیه شهردار تهران

برخی از حاضران در راهپیمایی 22 بهمن که معلوم نبود برای چه به محمدباقر قالیباف شهردار تهران اعتراض دارند در گوشه ای از میدان انقلاب و در کنار یک غرفه جمع شده و علیه وی شعار می دادند.

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین، در حاشیه راهپیمایی امروز مردم شهر تهران، برخی از جوانان که تعدادشان کمتر از 30 نفر بود در گوشه ای از میدان انقلاب و در کنار یکی از غرفه ها تجمع کرده و شعارهایی همچون «شهردار تهران خجالت خجالت»، «شهردار تکنوکرات خجالت خجالت» سر می دادند.

در درون این غرفه، عده ای با لباس محلی در حال اجرای برنامه به مناسبت 22 بهمن بودند و خود غرفه داران نیز از تحرک این عده در تعجب بودند که چه ارتباطی بین آنها و شهرداری تهران است.

شعاردهندگان ظاهرا فکر می کردند که مسئولیت غرفه با شهرداری است در حالی که کارکنان این غرفه در پاسخ به سوال خبرنگار ما هر گونه ارتباط با شهرداری را تکذیب می کردند.ضمن اینکه هیچ برنامه مساله داری در این غرفه اجرا نمی شد و صرفا به مناسبت 22 بهمن در حال پخش برخی سرودهای انقلابی و برنامه های مذهبی بودند.

سردرگمی ضد انقلاب

سایت ضد انقلابی خودنویس با اذعان به سردرگمی ضد انقلاب خارج نشین به بی‌نتیجه  بودن کنفرانس آنان که دراستکهلم توسط بنیاد اولاف پالمه برگزارشد اشاره کرد ونوشت: مدعیان کنشگرائی اگردر صدد یافتن راهکاری تجربه نشده برای مبارزه با جمهوری اسلامی هستند، به چه عللی اقدام به برگزاری چنین همایش‌هائی می‌نمایند؟ اقدام به برگزاری جلساتی بی‌نتیجه که صدها مورد آن در طی این سی و سه سال منعقد گردیده، چه مطلب جدیدی را در پی داشته است؟

سایت می نویسد:همانطوریکه جمعی از شرکت کنندگان و میزبانان در مصاحبه با برخی رسانه‌ها به طور واضح و شفاف دستور کار  کنفرانس بنیاد اولاف پالمه را تشریح نموده‌اند، هیچ نشانی از گفتگو بر سر تشکیل آلترناتیوی برای حکومت فعلی صورت نگرفته است.

 عواقب حمله به ایران

روزنامه هاآرتص، چاپ فلسطین اشغالی نوشت بنیامین نتانیاهو می داند که حمله به ایران به چه ویرانی هایی منجر خواهد شد.

این روزنامه در شماره امروز خود در اینترنت در مقاله ای به قلم یوسی ورتر به نقل ازیک عضو برجسته حزب مخالف نتانیاهو گفت :در اینجا چه اتفاقی خواهد افتاد؟ کل منطقه به آتش کشیده خواهد شد. هزاران راکت بر اسرائیل فرود خواهد آمد .

 در روزهای اول جنگ صدها موشک بر تل آویو می بارد. آنگاه ما درگیر جنگی خواهیم شد که ماهها ادامه خواهد یافت. اقتصاد از هم خواهد پاشید. تل آویو به یک شهر جنگی تبدیل خواهد شد و نتانیاهو در برابر آن چه دستاوردی را نشان خواهد داد؟ اینکه برنامه هسته ای به سرعت خود را احیا می کند؟ محکوم شدن ها و بایکوت ها را؟ حملات تروریستی به اهداف اسرائیلی در خارج را؟

پایگاه سیا از کار افتاد

یک گروه هکر توانست با ورود به پایگاه اینترنتی سازمان جاسوسی آمریکا (سیا)، این پایگاه را از دسترس خارج کند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، یکی از اعضای این گروه ناشناس اعلام کرد پایگاه اینترنتی سیا از کار افتاده است.

بدنبال انتشار این خبر، دسترسی و ورود به پایگاه اینترنتی cia.gov امکان پذیر نشد.

در این حال سخنگوی سیا گفت: مسئولان این سازمان از موضوع اطلاع دارند و در تلاشند این مشکل را رفع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها