نخست وزیر دولت فلسطین:

در برابر تهدیدات می‌ایستیم

نخست وزیر دولت قانونی فلسطین گفت: اعلام و تاکید می کنیم که دست رد به سینه تهدیدات آمریکایی و صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران می زنیم و در برابر این تهدیدات می ایستیم.
کد خبر: ۴۵۶۵۴۵

اسماعیل هنیه در مراسم گرامیداشت 22 بهمن در میدان آزادی افزود: ما در برابر همه دخالت های بیگانگان در جهان عرب و جهان اسلام می ایستیم و همواره اعلام می کنیم وحدت اسلامی، وحدت اسلامی، وحدت اسلامی.

وی با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: انشاءالله این امت و جمهوری اسلامی ایران بر اساس ایمان به مبانی اسلام، عزیز و قوی خواهد ماند، برای آزادسازی قدس شریف و  فلسطین.

نخست وزیر دولت قانونی فلسطین گفت: اسلام دامن خود را بر روی همه فرزندان امت اسلامی گشوده است تا براساس مبانی اسلامی، ‌نهضت خود را تحقق بخشند.

«هنیه» افزود : برادران و خواهران، ما از غزه به خون خفته به اینجا آمده ایم. غزه ای که شاهد خیل خون های شهیدان بوده است غزه ای که معطر از عطر زخم ها و خون های شهیدان است ولی به یاری خداوند متعال، غزه به دست این امت عزیز و شما ملت مسلمان ایران، همچنان عزیز و مقاوم خواهد ماند.

نخست وزیر فلسطین افزود: ما توانستیم در محاصره  پیروزی خود را تحقق بخشیم و در جنگ 22 روزه بر دشمن فائق آمدیم و در عملیات مبادله اسرا پیروزی خود را به ثبت رساندیم.

وی گفت: امروز به این جا و نزد شما ملت مسلمان ایران آمده ایم  تا در چنین روز با شکوهی، پیروزی مقاومت شکوهمند فلسطین در کنار انقلاب اسلامی  ایران را جشن بگیریم.

«هنیه» افزود: جناب آقای رییس جمهور، براداران و خواهران، امسال خاطره پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز سی و چهارمین سال این پیروزی را در حالی گرامی می داریم که همزمان سالگرد پیروزی بهار بیداری اسلامی را در کشورهای عربی به جشن نشسته ایم.

نخست وزیر فلسطین گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا مقاومت فلسطین و بهار کشورهای عربی در همه جای این کشورها همچنان رسالتی و پیامی به گوش می رسد که  تاکید می کند اسلام دامن خود را بر روی همه فرزندان امت اسلامی گشوده است تا براساس مبانی اسلامی ، نهضت خود را تحقق بخشند.مقاومت، جهاد و مبارزه تنها گزینه راهبردی امت اسلامی و تنها راه آزادسازی قدس و مسجدالاقصی است.

«هنیه» با بیان اینکه زمانه، زمانه ملت هاست، افزود: این دوره، دوره ملت هاست و انقلاب اسلامی ایران، مقاومت فلسطین و قیام های مردم در کشورهای عربی همه بر این موضوع تأکید می کنند که زمانه پیروزی ملت ها فرا رسیده است.

وی تأکید کرد: زمانه پیروزی اراده ملت ها فرا رسیده است و هیچکس نمی تواند اراده ملت ها را در هم شکند.

«هنیه» با تبریک مجدد سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به ملت ایران خطاب به راهپیمایان حاضر در میدان آزادی گفت: به شما از بابت فلسطین و ملت آن اطمینان می دهم که مقاومت پیروز، نیرومند و شکست ناپذیر است و انشاء الله پیروز خواهد شد، سرزمین و مردم فلسطین آزاد می شود و شما مردم ایران در این پیروزی سهیم هستید.

وی خطاب به ملت ایران گفت: به یاری خدا شما در ساختن آینده روشن برای امت اسلامی و مردم فلسطین شریک و سهیم خواهید بود.

نخست وزیر دولت قانونی فلسطین افزود: برادران و خواهران، جناب آقای احمدی نژاد و ملت جمهوری اسلامی ایران سلام بر شما، به نمایندگی از مردم مبارز فلسطین که در بیت المقدس و اطراف آن همچنان مبارزه می کنند به شما مردم ایران درود می فرستم و سی وسومین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران را تبریک می گویم.

«هنیه» گفت: به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و مسئولان جمهوری اسلامی ایران و همه مردم ایران این مناسبت بزرگ و میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) را تبریک می گویم.

نخست وزیر دولت قانونی فلسطین افزود: پس از پنج سال محاصره ظالمانه غزه به دست رژیم صهیونیستی و بعد از جنگ پیروزمندانه 22 روزه در غزه  و مقاومت قهرمانانه مردم غزه و فلسطین، امروز به دیدار شما مردم ایران آمده ام.

«هنیه» افزود: امیدوارم روزی فرا رسد که با شما و با همه فرزندان امت اسلامی در فلسطین آزاد، در قدس شریف پایتخت کشور فلسطین گرد هم بیاییم.

وی گفت: از برادرم ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران و از همه برادران مسئول در جمهوری اسلامی ایران که فرصت مشارکت و سخنرانی در جمع شما را برای من فراهم کردند تشکر می کنم.این جمع باشکوه اسلامی و انقلابی شما دلیل بر آن است که فلسطین در دل های شما قرار دارد و نگاه شما به سوی فلسطین است.

نخست وزیر دولت قانونی فلسطین گفت: همچنین این نشانگر قدرت و عظمت امت اسلامی و توجه فرزندان امت به فلسطین ، به قدس و مسجدالاقصی است که انشاءالله آزاد خواهد شد.(واحدمرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها