استقلال همچنان می‌تازد

استقلال بدون توقف در راه قهرمانی یازدهمین دوره لیگ برتر می‌تازد و به نظر نمی‌رسد با شرایط این روزهای تیم آبی پایتخت، تیم دیگری به گرد پای تیم پرویز مظلومی برسد.
کد خبر: ۴۵۱۱۰۲

استقلال دیروز و در ورزشگاه عضدی رشت در شرایطی به سه امتیاز شیرین و حساس رسید که شاید اگر آن تفکر حرفه‌ای‌گری نزد آبی‌پوشان نبود، این تیم باید با شکست رشت را به سوی تهران ترک می‌کرد.

آبی‌پوشان که نشان داده‌اند در این فصل از انسجام تیمی و هماهنگی بالایی برخوردارند، برای آن که با دست پر از گیلان بازگردند، با رعایت اصول حرفه‌ای اصل اول خود را بر گل نخوردن قرار دادند.

تیم مظلومی که به خوبی اصل حمله و دفاع را رعایت می‌کند، با پوشش لازم خط دفاعی، حملات ابتدایی تیم داماش را دفع کرد تا با توجه به حضور مهدی رحمتی در درون دروازه، مهاجمان شمالی سدی بزرگ را برای فتح دروازه آبی‌ها جلوی چشم خود ببینند.

آبی‌ها دیروز هر چند زیاد جلوی دروازه تیم شمالی آفتابی نشدند، اما هر بار نیز که راه دروازه داماش را در پیش گرفتند، لرزه به پیکر تیم میزبان انداختند تا با توجه به پاس مجتبی جباری و گلزنی مهاجم صرب، سه امتیاز شیرین به امتیازهای تیم صدرنشین اضافه شود.

هر چند که استقلال با توجه به حضور در جام حذفی و در پیش بودن دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با ذوب‌آهن، دغدغه‌هایش در این فصل کم نیست، اما اطمینان داریم این تیم با توجه به نفرات خوبی که در اختیار دارد، می‌تواند همچنان در مسیر موفقیت و پیروزی به جلو گام برداشته و موانع قهرمانی را یکی یکی پشت‌سر بگذارد.

برای آن که بدانید استقلال از چه توان تیمی بالایی برخوردار است باید اشاره کنیم دیروز استقلال در غیاب مهره‌های کارآمدی چون آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی، خسرو حیدری و آرش برهانی که سه نفر اول مصدومند، به این پیروزی باارزش دست یافت.

نکته جالب این‌ که هر بازیکن جدیدی نیز که به مجموعه استقلال اضافه می‌شود، در ساختار یکدست تیم و انسجام موجود حل و جذب می‌شود تا به سرعت در ترکیب آبی‌ها جابیفتد.

شاهد مثال دو بازیکن خارجی استقلال هستند که خیلی سریع در ترکیب تیم جاافتاده‌اند. جدا از ژرکوویچ مهاجم صرب که پیشتر برای استقلال در دو بازی گذشته به میدان رفته بود، دیروز ساموئل مدافع ـ هافبک ترینیداد و توباگویی استقلال که جزو خریدهای نیم فصل آبی‌ها به حساب می‌آید، در اولین بازی خود در رشت، نمایش قابل قبولی ارائه داد تا نشان دهد که می‌تواند مهره‌ای موثر برای تیم مظلومی به حساب آید.

حجت‌ الله اکبرآبادی - دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها