قائم‌مقام وزیر علوم خبر داد

افتتاح سه شبکه دانشگاهی مجازی

قائم‌مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از افتتاح شبکه دانشگاه‌های مجازی کشورهای اسلامی، شبکه پارک‌های علم و فناوری مجازی کشورهای اسلامی و شبکه نانو فناوری مجازی کشورهای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۴۵۰۶۲۶

 ارسلان قربانی قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل در مراسم افتتاح شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام، همکاری‌های بین المللی را به عنوان یک فرصت قلمداد کرد و گفت: برنامه و وظایف جدید وزارت علوم در بخش بین المللی به عنوان ستاد توسعه علم و فناوری در کشور توجه به جهانی شدن علم و تکنولوژی و استفاده قابلیت‌های علم در سراسر جهان به ویژه جهان اسلام، محور قرار دادن دیپلماسی علم و فناوری با توجه به ماهیت علم در این راستا یکی از بهترین برنامه‌های وزارت علوم در بخش بین‌الملل است.

وی افزود: محور قرار دادن دیپلماسی علم و فناوری با توجه به ماهیت علم در این راستا یکی از بهترین محورهای برنامه وزارت علوم در بخش بین‌الملل توسعه همکاری‌های علمی و فناوری با سازمان‌های تخصصی منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور تجاری‌سازی دانش و ایجاد هم‌گرایی و هم‌افزایی در این زمینه است. یکی از این سازمان‌های تخصصی و منطقه‌ای، کامستیک است.

به گفته قربانی ایران برنامه‌های مشترک زیادی در زمینه علم و فناوری با کامستیک دارد و یکی از این برنامه‌ها، افتتاح شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام است. براین اساس، میزبان شبکه‌های علمی، آموزشی و فناوری با همکاری این سازمان در ایران است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها