فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهدیدهایی که از سوی برخی مسوولان امنیتی آمریکا راجع به ترورش صورت گرفته است، پاسخ داد.سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در پاسخ به این تهدیدهای تروریستی گفت: این تهدید نیست، کمک به شوق قدیمی (شهادت) است. وی که در مصلای امام علی (ع) کرمان سخن می‌گفت، افزود: زمانی که امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه خود می‌فرماید، جان من فدای ملتم، جان من به عنوان یک سرباز کوچک چه ارزشی دارد.
کد خبر: ۴۴۲۷۷۳

سلیمانی با اشاره به این‌که آزموده را آزمودن خطاست و شیشه را که بشکنید، تیزتر می‌شود، تصریح کرد: تهدید کردن این ملت پس از 30 سال، حماقت است و امروز ملت‌های بزرگی در مقابل شما صف کشیده‌اند.

چندی پیش برخی مقامات سیا و نیز نمایندگان کنگره آمریکا فرمانده سپاه قدس را به ترور و حذف فیزیکی تهدید کرده بودند.

جوانفکر در بیمارستان نماند

علی‌اکبر جوانفکر، مشاور مطبوعاتی رئیس‌جمهوری که پنجشنبه به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود، دیروز با رضایت خود به منزل بازگشت.خبرگزاری ایرنا با اعلام این خبر نوشت: مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی برای این‌که امروز (شنبه)‌ بتواند امکان حضور در جلسه بازپرسی دادسرا را پیدا کند، به رغم مخالفت پزشکان با درخواست خود از بیمارستان ترخیص شد تا پس از آن دوباره برای ادامه معالجات پزشکی به بیمارستان برگردد.سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیروز در بیمارستان از جوانفکر عیادت کرد.پیشتر شعبه چهارم دادسرای فرهنگ و رسانه همزمان 3 احضاریه برای حضور وی ارسال کرده بود.

افشای سناریوی «غرب ـ تل‌آویو» علیه ایران

محافل خبری سوئیس از سناریوی هماهنگ آمریکا، رژیم صهیونیستی و اتحادیه اروپا برای افزایش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران پرده برداشتند.

به گزارش ایرنا، یورگن کرونیگ مفسر روزنامه‌های سوئیس در مقاله‌ای در شماره جدید هفته‌نامه پرتیراژ «زونتاگس تسایتونگ» نوشت: مطرح شدن تهدید حمله به ایران در حقیقت برای راضی کردن اتحادیه اروپا برای همراهی با آمریکا جهت افزایش تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران است.

همچنین روزنامه «بلیک» چاپ سوئیس این سناریو را از زبان وزیر خارجه فرانسه فاش کرد و گفت: وزیر امور خارجه فرانسه در نشست اخیر مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل در همسویی با رژیم صهیونیستی تاکید کرده است که باید با قاطعیت تحریم‌های شدیدی را علیه ایران وضع کنیم تا از هرگونه عملیات نظامی علیه آن جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها