با تداوم اعتراض‌های مردمی در آمریکا

پلیس نیویورک دست به خشونت زد

پلیس نیویورک به استفاده از روشهای خشن در برخورد با معترضان متهم شده است.
کد خبر: ۴۳۲۲۷۳

اعتراض شهروندان آمریکایی به سیاستهای اقتصادی این کشور ادامه دارد و در این میان پلیس نیویورک نیز به بدرفتاری با معترضان متهم شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه گاردین، با ادامه اعتراض‌های مردم آمریکا به ویژه ساکنان نیویورک به سیاستهای اقتصادی باراک اوباما، انتقادات تندی نیز علیه پلیس این شهر مطرح شده به طوری که پلیس نیویورک متهم به استفاده از روشهای خشن در برخورد با معترضان شده است.

بر اساس این گزارش، فعالانی چون تفسیرگران و خبرنگارانی که تحولات وال استریت را پیگیری می کنند و همچنین فعالان صنفی به شدت از شیوه برخورد پلیس با تجمع صلح آمیز معترضان انتقاد دارند.

به نوشته گاردین، در دو هفته اخیر نیروهای پلیس نیویورک بیش از هزار نفر را در جریان اعتراضات وال استریت بازداشت کرده اند که اغلب این بازداشتها با استفاده از زور بوده است.

این سومین هفته ای است که معترضان آمریکایی با تجمع در مقابل ساختمان وال استریت به سیاستهای اقتصادی اوباما اعتراض می کنند.

 آمریکا در حال حاضر از لحاظ اقتصادی یکی از بدترین دوران خود را سپری می کند به طوری که بدهی دولت این کشور به بالاترین سطح خود در سالهای اخیر رسیده و دولت اوباما برای فائق آمدن بر این مشکلات، بودجه دستگاه های مختلف را کاهش داده که همین امر نارضایتی مردم را در بر داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها