شیرین

‌ناکامی سارق طلا

هر وقت از وقوع جرمی پیشگیری می‌شود باید آن را اتفاقی شیرین دانست و راهکارهای استفاده شده در اقدام پیشدستانه را به عنوان یک الگو و نمونه تلقی کرد.این بار سرعت عمل پلیس اصفهان سبب شد یک سارق در همان گام اول متوقف شود و نتواند به هدفش برسد. چند روز قبل مردی جواهرفروش در حالی که کیف حاوی 3 کیلو طلا در دست داشت از خانه خارج شد تا به محل کسبش برود، اما در میان راه با فردی روبه‌رو شد که از قبل با وی بر سر مسائل مالی اختلاف حساب داشت.
کد خبر: ۴۳۰۴۲۵

رویارویی این دو به یک درگیری منجر شد و طرف مقابل دعوا سعی داشت به زور کیف طلاها را به چنگ بیاورد و فرار کند. در این بین ناظران صحنه درگیری با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتند و ماموران نیز در کمتر از 2 دقیقه خودشان را به محل حادثه رساندند. آنها توانستند سارق را قبل از این که کیف طلاها را تصاحب و فرار کند، به دام بیندازند. ماموران در بازرسی بدنی از این متهم افشانه گاز فلفل، یک قبضه سلاح کمری و 6 تیر فشنگ جنگی کشف کردند و او را به مقامات قضایی تحویل دادند.متهم در بازجویی‌ها قبول کرد که می‌خواست به هر نحوی 3 کیلو طلا را بدزدد. او دلیل این نقشه‌اش را همان اختلافات قبلی ذکر کرد و گفت اگر ماموران کمی دیرتر رسیده بودند به هدفش می‌رسید.

این‌بار سرعت عمل پلیس اصفهان از وقوع یک جرم جلوگیری کرد آن هم در شرایطی که ممکن بود متهم برای رسیدن به خواسته‌اش دست به سلاح ببرد و خون به پا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها