چهره‌ها و حادثه‌ها

چیزی نمانده بود که غرق شویم

سعید آقاخانی متولد 1350 در شهرستان بیجار است. این بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون و دانش‌آموخته تئاتر در دانشگاه تهران است.
کد خبر: ۴۲۸۹۷۲

آقاخانی تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون بعدازظهر سگی، پیتزا مخلوط، غیر مجاز، جوجه‌تیغی‌ها، ساعت خوش و.... بازی کرده است. آقاخانی درباره خطرناک‌ترین حوادث پیش آمده در طول زندگی‌اش می‌گوید: نمی‌توان گفت چه حادثه‌ای خطرناک است، زیرا ممکن است با کوچک‌ترین پیشامدی دچار بزرگ‌ترین مصائب بشویم، اما می‌توانم به یکی از حوادث که به شغلم نیز برمی‌گردد اشاره کنم.

با جمعی از همکاران و دوستان سینمایی رفته بودیم جزیره کیش تا سکانس‌های فیلم «هرچه خدا بخواهد» را بازی و فیلمبرداری کنیم. روز عجیبی بود. حادثه زمانی اتفاق افتاد که من به همراه دیگر دست‌اندرکاران و بازیگران فیلم سوار یک شناور شدم.

سکانس‌ها مربوط به لوکیشن دریا می‌شد که هنگام فیلمبرداری یکباره بنزین شناور در حین حرکت تمام شد و با برخورد یک موج شدید به آن، شناور در دریا واژگون شد. تقریبا در آن شرایط کسی امید نجات نداشت، همه در تلاش بودیم تا خودمان را روی آب نگه داریم و به هر چیزی متصل ‌شدیم تا روی آب بمانیم و اتفاقی برایمان نیفتد. عمق آب در آن نقطه بیش از 30 متر بود و ما خیلی از جزیره کیش فاصله داشتیم. بعضی از دوستان می‌گفتند اگر سرو کله یک کوسه در آن شرایط پیدا شود چه باید کرد، در تلاش و تقلا بودیم که راهی برای نجات پیدا کنیم که خوشبختانه با حضور بموقع شناور تجسسی گارد ساحلی، به طور معجزه‌آسایی نجات پیدا می‌کردیم.

این حادثه آن روزها خبر داغی شده بود و به جز من ترانه علیدوستی، پویا پورسرخ، مهدی صالحی، مهدی جعفری، نوید میهن دوست (کارگردان) و حسن عبدالعلی‌زاده هم در آن لوکیشن حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها