هفته ششم لیگ برتر

نخستین شکست استقلال

حساس ترین دیدار هفته ششم با شکست آبی‌پوشان پایتخت مقابل تیم تراکتورسازی رقم خورد تا استقلال با شکست به استقبال دربی برود.
کد خبر: ۴۲۷۲۶۰

به گزارش جام‌جم آنلاین، در ادامه هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت 18:45 در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر میزبان تیم تراکتورسازی تبریز بود که این بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم تبریزی پایان یافت.

در نیمه اول این دیدار دو تیم بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشتند که نتیجه آن گل دقیقه 20 فرهاد مجیدی روی ارسال جباری بود.

شاگردان قلعه‌نویی توانستند در دقیقه 41 توسط محسن حسینی گل خورده را جبران کنند. اما نیمه اول با همین نتیجه به پایان نرسید و تبریزی‌ها بار دیگر در دقیقه 45 توسط آل نعمه به گل برتری رسیدند تا با خیال راحت به رختکن بروند.

نیمه دوم با حملات توفانی استقلال آغاز شد با آمدن میلاد میداودی به جای شریفات این حملات تکمیل شد و این جباری بود که  در دقیقه 67 از اشتباه مدافع حریف نهایت استفاده را برد و گل تساوی را به ثمر رساند.

اما استقلال که نمی‌خواست بازی را در خانه واگذار کند به حملات خود ادامه داد ولی تلاش آبی‌پوشان به نتیجه نرسید تا اینکه در دقیقه 83 تیم تراکتور سازی توسط لوپز بازیکن پرتغالی به گل برتری رسید و  خیال همه خصوصا تبریزی‌ها را راحت کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده محسن ترکی بود. وی از تیم تراکتورسازی به اکبرپور و اسدی و از استقلال به عمران زاده، رحمتی و جاسم کرار کارت زرد نشان داد.

استقلال با این شکست 13 امتیازی ماند و صدر جدول را از دست داد و تراکتورسازی با 15 امتیاز به صدر جدول رسید.

برتری نفت تهران برابر سایپا

همچنین از هفته ششم این رقابت‌ها تیم‌های نفت تهران و سایپا در ورزشگاه اکباتان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود نفتی‌ها به پایان رسید.

سید ایمان موسوی در دقیقه 29 و محمدحسین مهرآزما در دقیقه 90 گل‌های شاگردان فرکی را به ثمر رساندند.

با این نتیجه نفتی‌ها یازده امتیازی شدند و سایپا 7 امتیازی باقی‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها