یک ایتالیایی جانشین دروازه‌بان اروگوئه‌ای شد

خریدهای لاتزیو بیشتر شد

لاتزیو که در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با درخششی بیشتر از فصول گذشته به رتبه پنجم رسید و در هفته‌هایی در طول فصل در رده سوم نیز جای داشت، برای ارتقای هر چه بیشتر در فصل آینده دست به 2 خرید تازه زده است. بازیکنانی که از این طریق جذب پیراهن آبی‌های شهررم شده‌اند، «ریکو مارکتی» دروازه‌بان باشگاه کالیاری با پیشینه انجام چند بازی برای تیم ملی ایتالیا و «لوریک کانا» هافبک اهل کشور آلبانی و عضو تیم گالاتاسرای ترکیه هستند.
کد خبر: ۴۱۷۹۹۰

مارکتی با اشاره بر ایام سختی که فصل پیش با کالیاری در «سری A» گذراند، می‌گوید: «هم محتوای پیشنهاد ارائه شده توسط لاتزیو برایم جالب بود و هم کیفیت بازی این تیم در فصل قبل بالا بود و مرا به این انتقال جذب کرد. بعد از رنج و مرارت‌های فصل پیش در کالیاری، می‌توانم در رم نفسی بکشم و احساس آرامش نسبی کنم.»

مارکتی، سال پیش که جان لوییجی بوفون مشهور در جریان بازی نخست ایتالیا در جام جهانی آفریقای جنوبی مجددا مصدوم و حاشیه‌نشین شد، در آن جام بسیار مهم برای کشور چکمه‌ای اروپا به میدان آمد اما فصل پیش بعد از کشمکش‌هایی که با مدیران کالیاری داشت و بعد از رد شدن درخواست انتقالش، توسط این مدیران معلق شد و مدتی در بازی‌ها شرکت داده نمی‌شد. او می‌خواست به سمپدوریا برود و وقتی سران کالیاری نگذاشتند، زمانی که این مدیران به او در نیم‌فصل پیشنهاد دادند به جنوا برود، نوبت او بود که نه بگوید!

آن کش و قوس‌ها هر چه بوده باشد، مارکتی جای دروازه‌بان تحسین‌شده‌ای چون «فرناندو موسلرا»ی اروگوئه‌ای را درون دروازه لاتزیو خواهد گرفت. موسلرا که در رقابت‌های اخیر کوپا آمه‌ریکا در معیت تیم ملی اروگوئه خوش درخشید و باعث حذف آرژانتین شد، به گالاتاسرای ترکیه خواهد پیوست.

به عنوان بخشی از بهای این انتقال است که لوریک کانا نیز از لیگ ترکیه به کالچو می‌رود و عضو لاتزیو می‌شود. جذب کانا که کاپیتان تیم ملی آلبانی است و همچنین مارکتی، تعداد خریدهای تابستانی لاتزیو را به عدد 5 می‌رساند. این تیم پیشتر میروسلاو کلوزه معروف و آلمانی را از بایرن مونیخ، «سناد لویچ» بک راست اهل کشور بوسنی را از تیم یانگ بویز سوئیس و عبدالله کانکو، مدافع آفریقایی متولد فرانسه را هم از تیم جنوا استخدام کرده بود.

سایت Channel 4‌ /‌ وصال روحانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها