سال آینده روی آنتن می‌رود

ادامه تصویربرداری تا ثریا

تصویربرداری « تا ثریا ... » سریال ویژه ماه رمضان سال آینده، تولید گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک سیما، به پارک قیطریه رسید.
کد خبر: ۴۱۷۵۷۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه خبری شبکه یک سیما، تصویر برداری این مجموعه تلویزیونی که زمان پخش آن، ماه مبارک رمضان سال 1390 در نظر گرفته شده است، به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری دو هفته پیش در یک بیمارستان کلید ‌خورد و اکنون تصویربرداری آن در پارک قیطریه ادامه دارد. پس از پایان برداشت های مربوط به پارک، گروه سازنده به لوکیشنی ثابت در سعد آباد نقل مکان می کنند.

این مجموعه تلویزیونی که توسط سعید فرهادی نوشته شده است، روایتگر قصه زنی میانسال است که در کشاکش زندگی، موفقیت‌ها و شکست‌هایی را متحمل شده که حاصل آن در 30 قسمت تولید خواهد شد.

تا به حال حضور بازیگرانی چون آزیتا حاجیان، همایون ارشادی، مهران احمدی، هومن سیدی، لیندا کیانی، الناز حبیبی، میرطاهر مظلومی، حسین مهری، مجید سعیدی، ارسلان قاسمی، علی صالحی، مهوش وقاری، نسرین نصرتی، صفا آقاجانی، امیر حمیدزاده و ... در این مجموعه قطعی شده و تا روزهای آتی چند بازیگر چهره به این پروژه اضافه خواهند شد.

از دیگر عوامل اصلی این پروژه که تا به حال همکاری‌شان با این پروژه قطعی شده می‌توان به نام‌هایی چون مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: برزو نیک‌نژاد، مدیر تصویر برداری: امیر معقولی، مدیر صدا برداری: صالح حبیبی، دستیار دوم کارگردان: داود زادق‌آبادی، طراح گریم: مجید اسکندری، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، عکاس: محمد فوقانی، جانشین تولید: محمود اتحادی، مدیر تدارکات: سعید میرزایی و سعید رضوی اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها