شبکه‌های مختلف سیما برای تعطیلات پیش‌رو، مجموعه‌ای از فیلم‌های جذاب را درنظر گرفته‌اند

نمایش 21 فیلم دیدنی همزمان با عید مبعث

تلویزیون همزمان با عید مبعث و تعطیلات آخر هفته فیلم های متنوع و دیدنی را به آنتن پخش خواهد سپرد.
کد خبر: ۴۱۲۷۲۶

شبکه یک

یک بام و دو هوا ـ فردا ساعت 16

شهر آشوب ـ فردا ساعت 23

عروس مرز ـ جمعه ساعت 16

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم تلویزیونی «یک بام و دو هوا» به کارگردانی یوسف تیموری فردا ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.کیومرث صالحی، سرهنگ خلبان بازنشسته اهل شیراز است که با قبول شدن دخترش، شهرزاد در دانشگاهی در تهران، به پایتخت آمده و خانه‌ای را می‌خرد. اما خیلی زود متوجه می‌شود که این خانه مالک دیگری هم دارد که سندش قولنامه‌ای است. فیلم سینمایی «شهر آشوب» هم فردا ساعت 23 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.تعدادی از ماموران شاغل در بخش موادمخدر پلیس دیترویت آمریکا که همگی فاسدند و از قاچاقچیان باج می‌گیرند، به‌طور ناگهانی بر اثر حادثه‌ای دستشان رو می‌شود.

فیلم تلویزیونی «عروس مرز» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجید مظفری هم جمعه 10 تیر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.در یکی از پاسگاه‌های مرزی غرب کشور افسری به نام توانا خدمت می‌کند، او خود را آماده می‌کند تا برای جشن عروسی به مرخصی برود که متوجه می‌شود چند نفر تصمیم دارند از همان مرز اقدام به قاچاق انسان کنند.

شبکه 2

سه راهزن ـ فردا ساعت 30‌/‌14

جایزه ـ فردا ساعت 30‌/‌17

پل بلارت، پلیس فروشگاه ـ 20 دقیقه بامداد روز جمعه

تعطیلات در اردوگاه تابستانی ـ جمعه ساعت 30‌/‌17

خواب زمین ـ جمعه ساعت 23

فیلم سینمایی «سه راهزن» به کارگردانی ‌ها ایو فریتیگ هم فردا ساعت 30‌/‌14 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.

دختربچه کوچکی به نام تیفانی به علت از دست دادن والدین و نداشتن خویشاوند مجبور می‌شود به نوانخانه برود. در بین راه سه راهزن شرور به کالسکه‌ای که دختربچه در آن است، حمله می‌کنند تا شاید پولی را به جیب بزنند.

فیلم تلویزیونی «جایزه» هم فردا ساعت 30‌/‌17 از شبکه 2 سیما پخش می‌شود.امیرعلی، پسربچه‌ای است که در مسابقه انشانویسی شبکه 2 برنده شده و حال باید برای گرفتن جایزه به شبکه 2 بیاید. او ساکن ورامین است.

پدرش به علت گرفتاری‌های کاری خود از آوردن او معذور است. مینا جعفرزاده و حسین محب‌اهری در این فیلم به کارگردانی رضا سبحانی و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی «پل بلارت، پلیس فروشگاه» به کارگردانی استیو کار هم 20 دقیقه بامداد روز جمعه از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.پل بلارت، مامور امنیتی یک فروشگاه بزرگ است، او مرد چاق و بی‌عرضه‌ای است که مشکل قند دارد و هر 20 دقیقه یک بار باید شیرینی بخورد تا از حال نرود.

فیلم سینمایی «تعطیلات در اردوگاه تابستانی» هم جمعه ساعت 30‌/‌17 از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.رایان که پدرش را از دست داده، همراه مادرش زندگی می‌کند. او قصد دارد برادر کوچکش را به یک خانواده بسپارد.

فیلم تلویزیونی «خواب زمین» به کارگردانی محمدرضا آهنج هم جمعه ساعت 23 از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد.داستان این فیلم تلویزیونی درباره زنی جوان و خارجی به نام ماریاست که برای مشاهده کامل‌ترین و طولانی‌ترین کسوف قرن همراه همسرش، محسن به ایران می آید.

شبکه 3

مرد جنگ ـ فردا ساعت 30‌/‌11

در اعماق دریا 1 ـ فردا ساعت 15

تصادف ممنوع ـ فردا ساعت 19

جان سخت 1 ـ فردا ساعت 30‌/‌23

تصویر هشت در ده ـ جمعه ساعت 30‌/‌11

در اعماق دریا 2 ـ جمعه ساعت 15

مرد شماره یک ـ جمعه ساعت 19

فیلم سینمایی «مرد جنگ» به کارگردانی جوچین رونینگ پنجشنبه 9 تیر ساعت 30‌/‌11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «در اعماق دریا 1» به کارگردانی جیم او هائلون فردا ساعت 15 از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.

یک گروه اکتشافی در حال تحقیق در اعماق اقیانوس منجمد شمالی هستند. کاترین، دانشمند زیست‌شناسی است که در اولین ماموریت گروه در حالی که سوار بر زیردریایی تک سرنشین است، به نزدیکی دودکش‌های آتشفشانی بستر اقیانوس رفته و ناپدید می‌شود.

فیلم تلویزیونی «تصادف ممنوع» هم پنجشنبه ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.فیلم تلویزیونی «تصادف ممنوع» داستان رامین، تارا و غلام را روایت می‌کند که به خاطر تخلفات رانندگی به دادگاه احضار شده‌اند و گواهینامه‌شان باطل می‌شود.

فیلم سینمایی «جان سخت 1» به کارگردانی جک مک ترنان هم فردا ساعت 30‌/‌23 از شبکه 3 سیما روی آنتن می‌رود.یک خرابکار اینترنتی به اسم توماس گابریل به کمک دستیارش می‌لین قصد دارد خطاهای گسترده‌ای در سیستم‌های کامپیوتری ایجاد کند.

همچنین فیلم سینمایی «تصویر هشت در ده» به کارگردانی ناگشت کوکونور و ایشا تاکیا جمعه 10 تیر ساعت 30/11 از شبکه 3 سیما بازپخش می‌شود.

فیلم سینمایی «در اعماق دریا 2» نیز جمعه 10 تیر ساعت 15 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

علاوه بر این، فیلم سینمایی «مرد شماره یک» جمعه 10 تیر ساعت 19 از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

یک آدمکش حرفه‌ای ماموریت دارد برای جلب نظر مردم به یک کاندیدای فرمانداری ، او را به صورت صوری ترور کند.

شبکه 4

سفر بزرگ ـ فردا ساعت 30/15

آغاز تا آغاز ـ فردا ساعت 50/20

اقلیما ـ جمعه ساعت 30/20

فیلم سینمایی «سفر بزرگ» به کارگردانی اسماعیل فرخی پنجشنبه 9 تیر ساعت 30/15 از شبکه 4 سیما پخش می‌شود.داستان فیلم ماجرای پدر مراکشی‌الاصل، ساکن فرانسه را بازگو می‌کند که از پسر‌ کوچک‌ترش می‌خواهد با ماشین او را برای زیارت حج واجب به مکه ببرد.

فیلم تلویزیونی «آغاز تا آغاز» به کارگردانی مهدی گلستانه فردا ساعت 50/20 از شبکه 4 سیما روی آنتن می‌رود.داستان فیلم در مورد یک وکیل شهرستانی است که در یک شرکت وکالت در تهران با حقوق و مزایای فوق‌العاده دعوت به همکاری می‌شود. فیلم سینمایی «اقلیما» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور هم جمعه ساعت 30/20 در قالب برنامه «سینما 4» از شبکه 4 سیما پخش خواهد شد.

سارا هنگامی که می‌فهمد همسرش، عماد دچار عارضه قلبی شده، بشدت آشفته می‌شود.

شبکه تهران

شهر خاکستر ـ فردا ساعت 30/13

ماجرای نیمروز ـ جمعه ساعت 30/13

فیلم سینمایی «شهر خاکستر» هم فردا ساعت 30/13 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

داستان فیلم در باره مصرف بیش از حد انرژی و آلودگی‌های صنعتی در زمین است.

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» جمعه 10 تیر ساعت 30/13 از شبکه تهران روی آنتن می‌رود.

فیبی، پلیس زنی است که در کارش بسیار ماهر است و در موارد گروگانگیری تخصص دارد.

سیمای استان‌ها

دامادی به نام صفر ـ جمعه ساعت 30/13

فیلم سینمایی «دامادی به نام صفر» هم جمعه 10 تیر ساعت 30/13 از سیمای استان‌ها پخش می‌شود.

خانواده‌ای که در مجالس عروسی برنامه اجرا می‌کنند، به مراسمی دعوت می‌شوند؛ اما خیلی زود مراسم ازدواج به هم می‌خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها