با آغاز مجدد روند افزایشی قیمت دلار در بازار، قیمت این ارز دیروز به 1180 تومان رسید. به گزارش خبرنگار ما، قیمت دلار نسبت به روز قبل یعنی دوشنبه هفته جاری 15 تومان در یک‌روز افزایش یافته است. قیمت دلار 2 روز پیش 1165 تومان بود. فعالان بازار ارز علت این مساله را حرکت نقدینگی از سوی بازار سکه - که کم‌کم در حال از رونق افتادن است- به بازار ارز عنوان می‌کنند. همچنین کاهش حواله‌های ارزی که برای توزیع ارز به قیمت دولتی از سوی بانک مرکزی در اختیار صراف‌ها قرار می‌گیرد و در نتیجه کمبود ارز، دیگر قیمت رشد دلار در بازار عنوان شده است. این فعالان رشد قیمت دلار در بازار را در روز جاری و روزهای آینده محتمل می‌دانند.
کد خبر: ۴۰۲۲۷۴

این گزارش می‌افزاید: قیمت یورو نیز دیروز در بازار افزایش یافت و به 1690 تومان رسید. این قیمت در مقایسه با قیمت روز دوشنبه این ارز 10 تومان افزایش نشان می‌دهد. فعالان بازار ارز پیش‌‌بینی می‌کنند که امروز یورو به رکورد 1700 تومان برسد.

ثبات در قیمت سکه

با این حال دیروز قیمت سکه‌های طلا تغییر چندانی نداشت و با ثبات نسبی همراه بود. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی در بازار 460 هزار تومان، امامی 425 هزار، نیم‌بهار 213 هزار و ربع بهار 124 هزار تومان گزارش شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها