مهرام اولین بازی خود را در پلی آف بسکتبال لیگ غرب آسیا با اقتدار پشت سر گذاشت. نتیجه 95 بر 63 این تیم برابر الریاضی اردن اندوخته بسیار مناسبی است تا دیدار برگشت به یک بازی تمرینی تبدیل شود. بعد از بازی رفت، 2 تیم 25 بهمن ماه بازی برگشت خود را در تهران برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۳۸۴۲۲۷

اما بعد از مهرام، تیم بسکتبال ذوب‌آهن باید در یکی از سخت‌ترین بازی‌های این مرحله برابر چمپویل لبنان قرار بگیرد.این بازی روز سه شنبه 19 بهمن ماه در اصفهان برگزار می‌شود. اصفهانی‌ها از مدت‌ها قبل خود را برای این بازی آماده کرده‌اند. هر چند دغدغه فرزاد کوهیان بیشتر از بابت همزمانی بازی‌های غرب آسیا با لیگ برتر ایران است.

او حتی برای این که به بازیکنانش استراحت بیشتر بدهد از فدراسیون بسکتبال خواستار به تعویق افتادن بازی تیمش با مهرام شد.مهرام و ذوب‌آهن روز شنبه یعنی 3 روز قبل از بازی ذوب‌آهن ـ چمپویل با هم رودررو شدند، در صورتی که اصفهانی‌ها راغب به رویارویی در این زمان نبودند، اما به نظر فدراسیون تن دادند. ذوب آهن در بازی‌های لیگ برتر نمایش پرنوسانی داشته است. از این رو رویارویی با چمپویل تردیدهایی را دامن می‌زند.این تیم در استخدام بازیکنان خارجی روش تازه‌ای برگزیده تا بلکه اشکالات فنی را تا حدودی کم کند. افزودن بازیکن سوم خارجی شاید ذوب‌آهن را به هدفی که می‌خواهد برساند، اما این بازیکن کی و کجای بازی‌های لیگ غرب آسیا به سایر مجموعه تیم خواهد پیوست؟

در لیگ غرب آسیا زمان به سرعت می‌گذرد و ذوب‌آهن یا مهرام هر کدام چنانچه بخواهند در مرحله پایانی جام باشگاه‌های آسیا حضور یابند باید در نهایت از یکدیگر پیشی بگیرند. امسال به گفته بیشتر کارشناسان، تیم‌های غرب آسیا از جمله الجلای سوریه و چمپویل لبنان، همین‌طور الریاضی لبنان تغییرات زیادی در ترکیب خود به وجود آورده‌اند تا بتوانند تیم‌های ایرانی را مغلوب کنند. چمپویل حریف روز سه‌شنبه ذوب‌آهن، در بازی‌های گروهی موفق به شکست دادن مهرام شده بود.این تیم آندرسون بازیکن آمریکایی را در اختیار دارد که قدرت گلزنی او فوق العاده است. از سوی دیگر، فادی‌الخطیب ستاره پا به سن گذاشته لبنانی‌ها هم در این تیم بازی می‌کند. بنابراین ذوب‌آهن برای عبور از این تیم لبنانی باید در اصفهان به یک پیروزی با اختلاف امتیاز خوب دست پیدا کند. این برتری در پی بازی‌های پرنوسان ذوب‌آهن در لیگ برتر و البته با دو باختی که در بازی‌های مرحله گروهی نصیب نماینده بسکتبال ایران شده است می‌تواند آغازی دوباره برای شادکامی‌های ذوب‌آهن در عرصه 2 لیگ باشگاهی باشد.

محمد رضاپور 
جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها