به گزارش ایسنا ، بر اساس مطالعه انجام شده در سوئد مشخص شد: افراد دوستدار ماهی ، در یک دوره 10 ساله ، نسبت به افرادی که کمتر از یک وعده در هفته ماهی مصرف میکردند، حدود 16 درصد کمتر دچار سکته شدهاند.
محققان 34 هزار و 670 زن 49 تا 83 ساله را که هیچ گاه دچار بیماری گردش خون ، سرطان و سکته نشدهاند مورد مطالعه قرار دادند که طی آن مشخص شد؛ آنهایی که هفتهای 3 بار از ماهی استفاده می کردند، 16 درصد کمتر از سایرین دچار سکته شدند.
دکتر داریوش مظفریان از مرکز تحقیقات سلامت هاروارد گفت: مصرف ماهی در بسیاری کشورها اندک است و افزایش مصرف میتواند مزایای بسیاری را برای سلامتی جامعه به همراه داشته باشد.
هوش مصنوعی یکی از قدیمیترین عادتهای ما در اینترنت را تغییر داده است
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین عنوان شد
در گفتوگو با جامجم آنلاین تشریح شد
جامجم آنلاین بررسی کرد
در گفتوگو با جامجم آنلاین مطرح شد